W Polskę wyruszyła Mobilna Strefa Montażu firmy Klimas Wkręt-Met. Specjalnie wyposażony samochód szkoleniowy przez całą jesień będzie jeździł po kraju, by prezentować rozwiązania montażowe tego producenta.
Przed miesiącem informowaliśmy o uruchomieniu sklepu internetowego oraz budowie kolejnego zakładu firmy Klimas Wkręt-Met (więcej na ten temat). Teraz producent spod Częstochowy podejmuje nowe działania, które łączą w sobie marketing i pracę szkoleniową.
Mobilna Strefa Montażu to część projektu edukacyjnego, który będzie realizowany pod nazwą zamocowani.pl. Dlatego, poza mobilnymi szkoleniami, przewidziane jest udostępnianie filmów, materiałów graficznych i tekstowych. Użytkownicy będą czerpać z nich wiedzę na temat wykorzystania produktów marki Klimas Wkręt-met.

Samochód z napisem ZAMOCOWANI.pl wyposażono w najpopularniejsze modele wkrętów i zamocowań. W ten sposób umożliwia się każdemu wykonawcy praktyczne zapoznanie się z najnowszymi technikami montażu. Pokazy prowadzą doradcy techniczni i trenerzy produktowi producenta. Prezentują zastosowania wkrętów i łączników na różnych podłożach oraz wskazują najistotniejsze cechy, które należy brać pod uwagę przy wyborze produktu.
Wprowadziliśmy formę szkoleń mobilnych, ponieważ chcemy rozwinąć otwarty, intensywny dialog z naszymi klientami (…) Niewątpliwie atrakcyjna jest także sama forma prezentacji; każdy uczestnik szkolenia może wejść do samochodu i pod okiem fachowca sprawdzić różne rozwiązania montażowe – wyjaśnia Maciej Strychalski, dyrektor marketingu Klimas Wkręt-met na stronie internetowej firmy.
Mobilna strefa szkoleń rusza w Polskę
Pojazd szkoleniowy po raz pierwszy wyjechał z firmy w początkach września, by uatrakcyjnić spotkania u klientów w Czechowicach-Dziedzicach i Bytomiu. Jednak właściwa premiera akcji o nazwie Mobilna Strefa Montażu ma miejsce 13 września w Gostyniu. Ma trwać przez całą jesień i docierać do miejsc w różnych regionach kraju, gdzie organizowane są eventy dla fachowców i majsterkowiczów działających w branży remontowo-budowlanej. Najbliższe ustalone terminy to 17 września (Gliwice) i 19 września (Warszawa).

Mobilną ekspozycję, pełniącą rolę miniaturowej sali szkoleniowej, wcześniej zaczęły wykorzystywać m. in. Rockwool oraz Nice. Coraz więcej firm decyduje się na takie „wyjście w teren”, bo skutecznie wspiera ono strategię sprzedażową. Ponadto buduje wizerunek firmy nowoczesnej, otwartej i przyjaznej klientowi. Dobrze zorganizowane wydarzenie może nie tylko przynieść podniesienie wiedzy montażystów, ale również pomóc w promowaniu firmy na lokalnym rynku.
Zobacz również
Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością
MFO, producent wzmocnień stalowych, odnotował w I półroczu br. wyraźny wzrost przychodów. Zmniejszył się natomiast wypracowany zysk netto.
Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn
Vivento zbudował nowa halę produkcyjną, Firma planuje także kolejna inwestycję i chce zbudować magazyn wyrobów gotowych.
Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty
NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.