Powrót do podstaw biznesu

Powrót do podstaw biznesu

Rafał Osiński, dyrektor sprzedaży w Deceuninck Poland, jest gościem październikowego wydania „Forum Branżowego”. Rozmawiamy z nim m.in. o zrównoważonym rozwoju i o tym, że coraz większym problemem staje się recykling starych okien, i to nie tylko tych z PCW.

Czytaj dalej
Eksport kluczowym elementem dla poprawy sytuacji w branży stolarki?

Eksport kluczowym elementem dla poprawy sytuacji w branży stolarki?

Możliwe scenariusze odnośnie średnio- i długoterminowych trendów rozwojowych i wyników branży stolarki otworowej w dużej mierze zależą od eksportu, który jest „być albo nie być” polskiej stolarki otworowej.

Czytaj dalej
Czy legislacja unijna wymusi zmiany w branży stolarki?

Czy legislacja unijna wymusi zmiany w branży stolarki?

Dostosowywanie się przez przedsiębiorstwa do nowych, unijnych przepisów prawnych wiąże się z ponoszeniem nakładów finansowych. Ale stwarza też możliwość zbudowania przewagi konkurencyjnej.

Czytaj dalej
Automatyzacja a wydajność polskich producentów

Automatyzacja a wydajność polskich producentów

Aby osiągnąć przewagę rynkową, producenci okien dążą do zwiększenia wydajności dzięki inwestycjom w automatyzację. Pozwala ona produkować szybciej, więcej i taniej.

Czytaj dalej
Nowe rozwiązania dla produkcji

Nowe rozwiązania dla produkcji

Maszyny do produkcji stolarki to coraz bardziej zaawansowane, wielofunkcyjne urządzenia. Czołowi dostawcy i producenci regularnie wprowadzają na rynek nowości, także w tym sezonie.

Czytaj dalej
Czy w oknach jest przestrzeń na innowacje?

Czy w oknach jest przestrzeń na innowacje?

Producenci okien nieustannie wprowadzają modyfikacje do oferowanych produktów. Autor artykułu stara się odpowiedzieć na pytania czy istnieje jeszcze przestrzeń dla dla dalszych innowacji w oknach i czy są one potrzebne.

Czytaj dalej
Jak nie sprzedawać okien w Niemczech?

Jak nie sprzedawać okien w Niemczech?

Z Thomasem Sladkowskim z firmy 7Fenster von Werth, która dystrybuuje w Niemczech m.in. okna polskich producentów, rozmawialiśmy m.in. o tym, jakich błędów nie powinni popełniać polscy producenci sprzedający swoją stolarkę na rynek niemiecki.

Czytaj dalej
AI w marketingu

AI w marketingu

Minęły już czasy myślenia o sztucznej inteligencji (AI) jako marketingowej ciekawostce. Jest ona realnym wsparciem dla nowoczesnych firm. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie w marketingu?

Czytaj dalej