Budowlanka nie spowalnia
Jakub Lipiński, wiceprezes spółki Mercor SA, poinformował, że w tej firmie optymistycznie ocenia się perspektywy rynkowe i nie widzi się oznak spowolnienia.
Czytaj dalejRyzyko konfliktu w firmie rodzinnej
Agnieszka Krysik udzieliła nam wywiadu na temat rozwiązań prawnych w kwestii sukcesji w firmach rodzinnych. Zapytaliśmy m.in. o ryzyko związane z konfliktami w firmach rodzinnych
Czytaj dalejMultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę
Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja
Czytaj dalejNie będzie gorzej…
Krzysztof Dereszyński, właściciel tucholskiej firmy Kaemde, ocenił na łamach FB mijający rok i pierwsze miesiące obecnego sezonu. Było dobrze i nie będzie gorzej.
Czytaj dalejNa kanwie doniesień z Bytowa
Pierwszy telefon odebrałem we wtorek… Słyszałeś? Czytałeś? Zajrzyj do netu, jutro pewnie będzie coś w gazetach. Zajrzałem i faktycznie… było…
Czytaj dalejBankowcy o rynku stolarki
Analitycy Santander Bank Polska opublikowali własne prognozy dotyczące krajowego rynku stolarki. W sezonie 2019 analitycy banku spodziewają się stabilizacji ilości sprzedawanej stolarki na rynku krajowym i wzrostu eksportu o 5-8 proc.
Czytaj dalejByliśmy z dalekiego kraju
Małgorzata Wojtasik, dyrektor handlowa Aluprofu, jest gościem marcowego wydania miesięcznika Forum Branżowe. W wywiadzie udzielonym gazecie opowiada o przeszłości Aluprofu i o początkach współpracy z biurami projektowymi.
Czytaj dalejTrendy w sieciach
Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu Oknoplast Kraków i członek zarządu Związku POiD, na bogu e-point wypowiedziała się na temat trendów w funkcjonowaniu sieci sprzedaży.
Czytaj dalej