Zielony boom

Zielony boom

Piotr Wieliński, dyrektor zarządzający Hydro Extrusion Poland udzielił mówi o zmianach strategicznych w firmach, wręcz o zmianach modelu biznesowego, których inspiracją jest troska o środowisko i społeczeństwo. Zwraca uwagę, że nie jest to moda, chwilowy trend, ale autentyczna zmiana filozofii działania biznesowego.

Czytaj dalej
Inwestorzy chcą się teraz budować

Inwestorzy chcą się teraz budować

Gernot Kammerhofer, dyrektor zarządzający firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A., będzie bohaterem okładkowego wywiadu we wrześniowym wydaniu Forum Branżowego. W internetowej części rozmowy poruszyliśmy kwestie zarządzania firmą w dobie pandemii, konsolidacji europejskiego rynku stolarki i różnicach kulturowych pomiędzy Polakami a Austriakami.

Czytaj dalej
„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.

Czytaj dalej
Częściej aktualizujemy ceny

Częściej aktualizujemy ceny

Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA, dobrze ocenia wyniki swojej spółki w II kwartale br. Sprzedaż na rynku krajowym wzrosła o 3 proc., ale na rynkach zagranicznych o 27 proc. i wartościowo jest już wyższa niż krajowa.

Czytaj dalej
Marżowość pod presją

Marżowość pod presją

Rafał Warpechowski, dyrektor finansowy Grupy Kęty, mówi o wynikach i planach tej giełdowej spółki. Grupa, w skład której wchodzi bielski Aluprof, dostrzega na rynku silny popyt na swoje produkty, ale w związku z wahaniami cen surowców w dalszej części roku spodziewa się presji na marże.

Czytaj dalej
Trzy motywacje dla smart home

Trzy motywacje dla smart home

Krystian Bergmann, dyrektor ds. rozwoju FIBARO, udzielił wywiadu, w którym mówi o rozwoju systemów smart i ich przyszłości w naszych domach. Wśród powodów, dla których inwestorzy instalują u siebie rozwiązania smart, wymienia wygodę, bezpieczeństwo oraz chęć oszczędzania.

Czytaj dalej
AIB stawia na nowoczesność

AIB stawia na nowoczesność

Tylko u nas rozmowa z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB o zmianie logotypu, otwarciem nowej fabryki i utworzeniu nowej marki AIB+. Prezes AIB opowiedział także o aktualnych wyzwaniach, z jakimi mierzy się przedsiębiorstwo.

Czytaj dalej
Kryzysy to także szanse

Kryzysy to także szanse

Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast, udzielił wywiadu w którym ujawnił, że ubiegłoroczne przychody Grupy przekroczyły miliard złotych. Pomimo pandemicznego kryzysu spółka poprawiła znacząco swoje parametry finansowe.

Czytaj dalej