Petycje vs. wolny rynek

Petycje vs. wolny rynek

Niedopasowanie popytu i podaży nie będzie trwało wiecznie. Jak tylko dostawcy z różnych branż zaczną działać wspólnie, to te niedobory znikną, a wraz z nimi inflacja. To się teraz dzieje na rynku drewna i zdarzy się później w innych miejscach.

Czytaj dalej
USA to nasz najważniejszy rynek

USA to nasz najważniejszy rynek

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com,  przygotował dla naszych czytelników specjalne nagranie wideo, w którym podsumowuje I półrocze 2021 roku. Opowiada w nim o najważniejszych wydarzeniach z pierwszych sześciu miesięcy tego roku oraz dzieli się informacjami o wynikach sprzedaży.

Czytaj dalej
Wyprzedzać trendy

Wyprzedzać trendy

Mateusz Kłosek, właściciel i prezes zarządu Eko-Okien udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, gdzie mówi o swoim postrzeganiu rynku, o wartościach w biznesie, ale też o planach rozwojowych spółki.

Czytaj dalej
Restart Pozbudu

Restart Pozbudu

W lipcowym numerze Forum Branżowego Łukasz Fojt, prezes zarządu firmy Pozbud, opowiada o wielkich zmianach, do jakich doszło w firmie. W internetowej części rozmowy omawia problemy z jakimi mierzyli się nowi właściciele po przejęciu spółki. Poznaliśmy też plany i wyniki firmy.

Czytaj dalej
Kłopoty z materiałami do produkcji

Kłopoty z materiałami do produkcji

Mariusz Kołodziej, szef Pilkington IGP, wypowiedział się w najnowszym wydaniu Forum Branżowe, o wynikach sprzedażowych i sytuacji na rynku. Także dla jego przedsiębiorstwa, nie był to okres łatwy ze względu na luki zaopatrzeniowe.

Czytaj dalej
W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W związku z zieloną transformacją producenci wyrobów budowlanych muszą zmierzyć się ze zmniejszeniem emisji w produkcji i deklaracją środowiskową EPD.

Czytaj dalej
Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Został opublikowany projekt ustawy, który ma wprowadzić do polskiego porządku prawnego fundację rodzinną. Czy na takie przepisy czekali przedsiębiorcy?

Czytaj dalej
Dwie marki, dwie drogi. A rezultaty?

Dwie marki, dwie drogi. A rezultaty?

W branży stolarki otworowej wszczęte zostały w ostatnim czasie ważkie, nowatorskie działania marketingowe, o prawdziwie strategicznym charakterze: dwa krańcowo różne pod wieloma aspektami podmioty, zdecydowały się na modyfikację swojego dotychczasowego podejścia odnośnie posiadanych marek handlowych.

Czytaj dalej