Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.

Czytaj dalej
Coraz wyższe oczekiwania środowiskowe wobec produktów

Coraz wyższe oczekiwania środowiskowe wobec produktów

Czy podejście ekologiczne może się wkrótce okazać jedynym słusznym, by móc z powodzeniem prowadzić biznes? Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Siwińskim, prezesem Velux Polska.

Czytaj dalej
Zielony boom

Zielony boom

Piotr Wieliński, dyrektor zarządzający Hydro Extrusion Poland udzielił mówi o zmianach strategicznych w firmach, wręcz o zmianach modelu biznesowego, których inspiracją jest troska o środowisko i społeczeństwo. Zwraca uwagę, że nie jest to moda, chwilowy trend, ale autentyczna zmiana filozofii działania biznesowego.

Czytaj dalej
Inwestorzy chcą się teraz budować

Inwestorzy chcą się teraz budować

Gernot Kammerhofer, dyrektor zarządzający firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A., będzie bohaterem okładkowego wywiadu we wrześniowym wydaniu Forum Branżowego. W internetowej części rozmowy poruszyliśmy kwestie zarządzania firmą w dobie pandemii, konsolidacji europejskiego rynku stolarki i różnicach kulturowych pomiędzy Polakami a Austriakami.

Czytaj dalej
„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy

Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.

Czytaj dalej
Częściej aktualizujemy ceny

Częściej aktualizujemy ceny

Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA, dobrze ocenia wyniki swojej spółki w II kwartale br. Sprzedaż na rynku krajowym wzrosła o 3 proc., ale na rynkach zagranicznych o 27 proc. i wartościowo jest już wyższa niż krajowa.

Czytaj dalej
Marżowość pod presją

Marżowość pod presją

Rafał Warpechowski, dyrektor finansowy Grupy Kęty, mówi o wynikach i planach tej giełdowej spółki. Grupa, w skład której wchodzi bielski Aluprof, dostrzega na rynku silny popyt na swoje produkty, ale w związku z wahaniami cen surowców w dalszej części roku spodziewa się presji na marże.

Czytaj dalej
Trzy motywacje dla smart home

Trzy motywacje dla smart home

Krystian Bergmann, dyrektor ds. rozwoju FIBARO, udzielił wywiadu, w którym mówi o rozwoju systemów smart i ich przyszłości w naszych domach. Wśród powodów, dla których inwestorzy instalują u siebie rozwiązania smart, wymienia wygodę, bezpieczeństwo oraz chęć oszczędzania.

Czytaj dalej