Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów
Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.
Czytaj dalejCoraz wyższe oczekiwania środowiskowe wobec produktów
Czy podejście ekologiczne może się wkrótce okazać jedynym słusznym, by móc z powodzeniem prowadzić biznes? Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Siwińskim, prezesem Velux Polska.
Czytaj dalejZielony boom
Piotr Wieliński, dyrektor zarządzający Hydro Extrusion Poland udzielił mówi o zmianach strategicznych w firmach, wręcz o zmianach modelu biznesowego, których inspiracją jest troska o środowisko i społeczeństwo. Zwraca uwagę, że nie jest to moda, chwilowy trend, ale autentyczna zmiana filozofii działania biznesowego.
Czytaj dalejInwestorzy chcą się teraz budować
Gernot Kammerhofer, dyrektor zarządzający firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A., będzie bohaterem okładkowego wywiadu we wrześniowym wydaniu Forum Branżowego. W internetowej części rozmowy poruszyliśmy kwestie zarządzania firmą w dobie pandemii, konsolidacji europejskiego rynku stolarki i różnicach kulturowych pomiędzy Polakami a Austriakami.
Czytaj dalej„Zrób to sam”, czyli powinności serwisowe sprzedawcy
Frywolny stosunek do obligacji ustawowych, a mówiąc wprost, lekceważące traktowanie konsumenta i jego praw przez dostawcę, uległo zwielokrotnieniu w efekcie „COVID-owego know-how”.
Czytaj dalejCzęściej aktualizujemy ceny
Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA, dobrze ocenia wyniki swojej spółki w II kwartale br. Sprzedaż na rynku krajowym wzrosła o 3 proc., ale na rynkach zagranicznych o 27 proc. i wartościowo jest już wyższa niż krajowa.
Czytaj dalejMarżowość pod presją
Rafał Warpechowski, dyrektor finansowy Grupy Kęty, mówi o wynikach i planach tej giełdowej spółki. Grupa, w skład której wchodzi bielski Aluprof, dostrzega na rynku silny popyt na swoje produkty, ale w związku z wahaniami cen surowców w dalszej części roku spodziewa się presji na marże.
Czytaj dalejTrzy motywacje dla smart home
Krystian Bergmann, dyrektor ds. rozwoju FIBARO, udzielił wywiadu, w którym mówi o rozwoju systemów smart i ich przyszłości w naszych domach. Wśród powodów, dla których inwestorzy instalują u siebie rozwiązania smart, wymienia wygodę, bezpieczeństwo oraz chęć oszczędzania.
Czytaj dalej