Karuzela kadrowa ciągle w ruchu

Red.: |Data publikacji:

Sytuacja w gospodarce i na rynku budowlanym jest nader dynamiczna, co na pewno ma wpływ na zmiany strategii firm i poszukiwania nowych menedżerów do realizacji tych zmian. W ostatnim czasie odnotowaliśmy kilka zmian kadrowych również w naszej branży.

fot.wikimedia.org

Nie tak dawno pisaliśmy o rozstaniu się z firmą Wiśniowski pana Grzegorza Filipka, kierującego tam marketingiem segmentu stolarki tworzywowej, aluminiowej i stalowej. Dzisiaj już wiemy, że zastąpił go na stanowisku Ireneusz Wierciak, który przez 13 lat pracował dla firmy Pagen, jako sprzedawca, szef sieci handlowej, a wreszcie jako Business Development Manager. W Wiśniowskim Ireneusz Wierciak objął stanowisko Product Marketing Manager PVC ALU Steel. Wierciak jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz zarządzania produkcją na krakowskiej AGH.

Zmiany kadrowe dotyczą również Deceunincka, który na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Systemów Okiennych regionu Zachód zatrudnił Roberta Chałubińskiego. Zaczynał on swoją karierę w branży okiennej przed 22 latami w Alwie ze Sławna, gdzie był m.in. montażystą i serwisantem. Następnie pracował jako przedstawiciel handlowy w Würth, by wreszcie osiąść w Gealanie, gdzie pełnił funkcję kierownika regionalnego na teren zachodniej Polski. W firmie ze Rzgowa przepracował niemal 15 lat, a obecnie podjął się pracy dla Deceunincka. Robert Chałubiński jest absolwentem Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku.

W ostatnich dniach odnotowaliśmy również awans Grzegorza Sałka w firmie Atut-Bis z Wrześni. Przed rokiem podjął on tu pracę po rozstaniu się z firmą Petecki, gdzie pracował przez 16 lat i pełnił rolę Dyrektora Generalnego. W Atut-Bis, który jest firmą dystrybuującą wyroby stolarki budowlanej, zaangażowany jest obecnie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego. Grzegorz Sałek jest absolwentem zarządzania i marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania.

Zobacz również

We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW

We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW

We Włoszech coraz większą popularnością cieszy się stolarka z PCW. W minionym roku zanotowano wzrost sprzedaż tych produktów o 1,5 proc.

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty, do której należy m.in. Aluprof, podała szacunkowe dane finansowe za pierwszy kwartał roku 2024. Spółka podkreśla, że pozyskała zamówienia na zadowalającym poziomie.

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.

1