O przyszłości dystrybucji w Polsce w zakresie sprzedaży stolarki otworowej szczegółowo rozmawiano w minionym tygodniu w czasie szkolenia skierowanego do salonów dystrybucyjnych. Organizatorem spotkania był producent specjalistycznej stolarki aluminiowej firma Kaemde, która na szkolenie zaprosiła stale współpracujące z nią salony dilerskie.
W czasie panelu dyskusyjnego, którego moderatorem był Karol Klos z Domu Bezpiecznego rozmawiano o problemach, z jakimi na co dzień borykają się dystrybutorzy stolarki, dyskutowano o sposobach dostosowania oferty nowoczesnego dystrybutora do zmieniającego się typu klienta oraz o istocie budowania relacji.
W dyskusji wielokrotnie podkreślano konieczność podążania za innowacjami, a szukając kolejnych narzędzi wspierających sprzedaż omawiano pomysły takie jak: bezobsługowe showroomy, korzystanie z wirtualnej rzeczywistości czy stworzenie aplikacji pomagającej wstępnie dobrać produkt. Nowoczesne salony dystrybucyjne, sprzedaż specjalistycznych lub niszowych produktów czy poszerzenie klasycznej oferty o obsługę automatyki to tylko niektóre zaproponowane sposoby na zwiększenie konkurencyjności.
W części panelowej udział wzięli przedstawiciele firm na co dzień współpracujących z Kaemde; obok właściciela Kaemde Krzysztofa Dereszyńskiego rozmawiali: Michał Marcinowski z Aluprofu, Piotr Kosmowski z firmy G-U Polska oraz Mikołaj Kozakiewicz z Glassliftu. W dyskusję chętnie włączali się pozostali uczestnicy, komentując rozwiązania ułatwiające sprzedaż i proponując kolejne narzędzia marketingowe mające na celu utrzymanie coraz bardziej wymagającego klienta.
Kaemde corocznie organizuje dla swoich partnerów tego typu szkolenia . Tegoroczna edycja, której medialnego wsparcia udzielił serwis ForumBranzowe.com, odbyła się 18-19 czerwca w Evita Hotel Spa w Tleniu. Zaproszeni dystrybutorzy mieli okazję odbyć także szkolenie z zakresu prawnych aspektów sprzedaży stolarki otworowej (Michał Marcinkowski – Aluprof), szkolenie produktowe z oferty firmy PressGlass (Przemysław Blach), a prezentację innowacji w ofercie firmy GU przedstawił zebranym Szymon Krauze. Dzięki przywiezionym przez firmę Glasslift miniżurawiom i manipulatorom uczestnicy mogli bliżej zapoznać się z możliwościami tego sprzętu. Swoją ofertę zaprezentowały także firmy Mirola i Mothulotherm.
Kaemde to firma działająca w branży od 2005 roku, specjalizująca się w sprzedaży specjalistycznej stolarki oraz aluminiowej stolarki z sektora premium. O wzroście przychodów w 2018 roku mówił na łamach Forum Branżowego właściciel Krzysztof Dereszyński. O słusznie obranej strategii świadczy fakt rozpoczętej w zeszłym roku rozbudowie hali produkcyjnej – więcej pisaliśmy tutaj. O wsparciu, jakiego Kaemde, jako producent, udziela współpracującym z firmą salonom sprzedaży świadczy, prowadzona w styczniu, akcja promocyjna o której pisaliśmy tutaj.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!
Diamenty Forbesa – znamy laureatów 2025
Diamenty Forbesa wskazują firmy w najlepszej kondycji finansowej. Organizator ogłosił właśnie, które z nich zostały wyróżnione w tegorocznej, już siedemnastej, edycji. Statuetki będą wręczane na galach, które odbędę się wiosną i latem roku 2025. Wśród docenionych są również przedstawiciele branży stolarki.
Wystawcy na targach Budma/WinDoor-Tech 2025 (Zdjęcia)
Trwają targi Budma/Windoor-Tech 2025, w których uczestniczy wiele firm branży stolarki. Przygotowaliśmy dla Was galerię zdjęć ze stoisk wystawców poznańskich targów.