Integracja polskiej branży aluminiowej

Autor: |Data publikacji:

Polskie firmy z branży aluminium, wśród których są reprezentanci naszej branży, powołały stowarzyszenie, które będzie promować aluminium i prezentować interesy członków.

Członkami założycielami Polskiego Stowarzyszenia Aluminium jest 6 firm:

Organizacja chciałaby w przyszłości skupiać całą polską branżę aluminium, zarówno producentów asortymentu, jak i przemysłu odlewniczego. Stowarzyszenie chce też skupiać wokół siebie związane z branżą aluminium firmy handlowe, dostawców produktów i usług, odbiorców końcowych, jak i  środowisko naukowo-akademickie.

Andrzej Michalski-Stępkowski, Polskie Stowarzyszenie Aluminium:

Utworzenie silnej organizacji branżowej to kolejny etap rozwoju rodzimego sektora aluminium, który już dziś jest jedną z najbardziej dynamicznych gałęzi polskiego przemysłu. Do głównych zadań Polskiego Stowarzyszenia Aluminium będzie należało m.in. promowanie zastosowania aluminium we wszelkich aplikacjach przemysłowych, architektonicznych, budowlanych i innych, ale także wspieranie swoich członków i partnerów. Będziemy dostarczać im profesjonalnych informacji, analiz, prognoz, ale też wzbogacać wiedzę na temat aluminium, jak i związanego z nim rynku. Poprzez organizację spotkań i konferencji chcemy integrować oraz profesjonalizować branżę, której potencjał jest niewyobrażalnie duży.

Kontakt z Polskim Stowarzyszeniem Aluminium: biuro@aluminiumpolska.pl

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".