Hensfort ma nowego dyrektora handlowego

Autor: |Data publikacji:

W firmie Hensfort nastąpiły zmiany w strukturze zarządu. Z firmy odszedł Paweł Zatorski, dotychczasowy dyrektor handlowy, a na stanowisku tym zastąpił go Marcin Wenzel.

Zmiany w zarządzie Hensfortu nastąpiły z początkiem marca. Paweł Zatorski, pełniący obowiązki dyrektora handlowego postanowił kontynuować swoją karierę zawodową poza strukturami firmy. Jego stanowisko przejął Marcin Wenzel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju. Jednym z celów stawianych przed nowym dyrektorem handlowym będzie komercjalizacja efektów prac badawczo-rozwojowych osiągniętych w ramach projektu, za którego realizację odpowiadał bezpośrednio na poprzednim stanowisku.

Marcin Wenzel, nowy dyrektor handlowy firmy Hensfort:

W imieniu zarządu i pracowników firmy, chciałbym podziękować Pawłowi za twórczą współpracę oraz nieoceniony wkład w tworzenie silnego działu handlowego i sieci dystrybucyjnej Hensfort. Przed nami strategiczne wyzwania, wśród których na szczególną uwagę zasługuje wdrożenie do sprzedaży efektów prac badawczo-rozwojowych. Jestem przekonany, że z naszym zespołem osiągniemy wyznaczony cel.

Marcin Wenzel jest absolwentem wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Posiada również dyplom MBA Administracji Biznesowej, który uzyskał na Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach kierowniczych, m.in. jako dyrektor sprzedaży w spółce akcyjnej działającej w branży materiałów powlekanych. W 2014 roku dołączył do kadry zarządzającej firmy Hensfort, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju.

Przypomnijmy, że w grudniowym numerze naszego miesięcznika rozmówcą w wywiadzie okładkowym był Krzysztof Gala, dyrektor generalny firmy Hensfort. W odpowiedzi na pytania Roberta Klosa nasz gość rozwija temat rozbudowy zakładu i zakupu oprogramowania do sterowania produkcją; na koniec dzieli się doświadczeniami związanymi z innowacyjnością firmy. Z tym wątkiem wiąże się najważniejsza myśl wywiadu: „Takie zmiany nie dzieją się z dnia na dzień; wymagają czasu, aby zostały wymyślone, wdrożone i wprowadzone na rynek”. Zachęcamy do lektury!

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.