Hensfort ma nowego dyrektora handlowego

Autor: |Data publikacji:

W firmie Hensfort nastąpiły zmiany w strukturze zarządu. Z firmy odszedł Paweł Zatorski, dotychczasowy dyrektor handlowy, a na stanowisku tym zastąpił go Marcin Wenzel.

Zmiany w zarządzie Hensfortu nastąpiły z początkiem marca. Paweł Zatorski, pełniący obowiązki dyrektora handlowego postanowił kontynuować swoją karierę zawodową poza strukturami firmy. Jego stanowisko przejął Marcin Wenzel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju. Jednym z celów stawianych przed nowym dyrektorem handlowym będzie komercjalizacja efektów prac badawczo-rozwojowych osiągniętych w ramach projektu, za którego realizację odpowiadał bezpośrednio na poprzednim stanowisku.

Marcin Wenzel, nowy dyrektor handlowy firmy Hensfort:

W imieniu zarządu i pracowników firmy, chciałbym podziękować Pawłowi za twórczą współpracę oraz nieoceniony wkład w tworzenie silnego działu handlowego i sieci dystrybucyjnej Hensfort. Przed nami strategiczne wyzwania, wśród których na szczególną uwagę zasługuje wdrożenie do sprzedaży efektów prac badawczo-rozwojowych. Jestem przekonany, że z naszym zespołem osiągniemy wyznaczony cel.

Marcin Wenzel jest absolwentem wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Posiada również dyplom MBA Administracji Biznesowej, który uzyskał na Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach kierowniczych, m.in. jako dyrektor sprzedaży w spółce akcyjnej działającej w branży materiałów powlekanych. W 2014 roku dołączył do kadry zarządzającej firmy Hensfort, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju.

Przypomnijmy, że w grudniowym numerze naszego miesięcznika rozmówcą w wywiadzie okładkowym był Krzysztof Gala, dyrektor generalny firmy Hensfort. W odpowiedzi na pytania Roberta Klosa nasz gość rozwija temat rozbudowy zakładu i zakupu oprogramowania do sterowania produkcją; na koniec dzieli się doświadczeniami związanymi z innowacyjnością firmy. Z tym wątkiem wiąże się najważniejsza myśl wywiadu: „Takie zmiany nie dzieją się z dnia na dzień; wymagają czasu, aby zostały wymyślone, wdrożone i wprowadzone na rynek”. Zachęcamy do lektury!

Zobacz również

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.