W firmie Hensfort nastąpiły zmiany w strukturze zarządu. Z firmy odszedł Paweł Zatorski, dotychczasowy dyrektor handlowy, a na stanowisku tym zastąpił go Marcin Wenzel.
Zmiany w zarządzie Hensfortu nastąpiły z początkiem marca. Paweł Zatorski, pełniący obowiązki dyrektora handlowego postanowił kontynuować swoją karierę zawodową poza strukturami firmy. Jego stanowisko przejął Marcin Wenzel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju. Jednym z celów stawianych przed nowym dyrektorem handlowym będzie komercjalizacja efektów prac badawczo-rozwojowych osiągniętych w ramach projektu, za którego realizację odpowiadał bezpośrednio na poprzednim stanowisku.
Marcin Wenzel, nowy dyrektor handlowy firmy Hensfort:
W imieniu zarządu i pracowników firmy, chciałbym podziękować Pawłowi za twórczą współpracę oraz nieoceniony wkład w tworzenie silnego działu handlowego i sieci dystrybucyjnej Hensfort. Przed nami strategiczne wyzwania, wśród których na szczególną uwagę zasługuje wdrożenie do sprzedaży efektów prac badawczo-rozwojowych. Jestem przekonany, że z naszym zespołem osiągniemy wyznaczony cel.
Marcin Wenzel jest absolwentem wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Posiada również dyplom MBA Administracji Biznesowej, który uzyskał na Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach kierowniczych, m.in. jako dyrektor sprzedaży w spółce akcyjnej działającej w branży materiałów powlekanych. W 2014 roku dołączył do kadry zarządzającej firmy Hensfort, obejmując stanowisko dyrektora ds. rozwoju.
Przypomnijmy, że w grudniowym numerze naszego miesięcznika rozmówcą w wywiadzie okładkowym był Krzysztof Gala, dyrektor generalny firmy Hensfort. W odpowiedzi na pytania Roberta Klosa nasz gość rozwija temat rozbudowy zakładu i zakupu oprogramowania do sterowania produkcją; na koniec dzieli się doświadczeniami związanymi z innowacyjnością firmy. Z tym wątkiem wiąże się najważniejsza myśl wywiadu: „Takie zmiany nie dzieją się z dnia na dzień; wymagają czasu, aby zostały wymyślone, wdrożone i wprowadzone na rynek”. Zachęcamy do lektury!
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".