Grupa JAF przejęła DLH Polska i DLH Słowacja. Umowa została podpisana pod koniec września.
DLH, jeden z większych dostawców drewna do produkcji stolarki, staje się częścią Grupy JAF. Firmy podpisały umowę kupna 26 września w Warszawie. Natomiast już 3 listopada ubiegłego roku ustaliły warunki przejęcia. Po ich spełnieniu możliwa była finalizacja transakcji we wrześniu bieżącego roku.
Grupa JAF przejmuje dziewięć oddziałów DLH w Polsce i jeden na Słowacji. DLH prowadzić będzie nadal działalność pod swoją marką wraz z tym samym zespołem pracowników. Nie zmienią się również obecne lokalizacje oddziałów zarówno DLH jak i JAF. Grupa JAF podkreśla, że połączenie z DLH stworzy efekt synergii i pozwoli na poprawę jakości usług i produktów.
Jerzy Karpiński, dyrektor zarządzający DLH Polska komentuje:
DLH Polska i DLH Słowacja są teraz częścią Grupy JAF. Początkowe wrażenie, że to posunięcie stworzy obiecujące możliwości, stało się jeszcze silniejsze w ciągu ostatnich miesięcy wzajemnego poznawania się. Jako zespół DLH nie możemy się doczekać ciągłej optymalizacji handlu produktami z drewna wraz z naszymi międzynarodowymi kolegami z JAF. Nasi klienci nie tylko będą nadal mogli cieszyć się standardową, wysoką jakością usług ze strony naszego istniejącego zespołu, ale także będziemy mogli wspólnie dalej się rozwijać jako część Grupy JAF.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.