Za nami targi Glasstec 2022 – to wiodąca na świecie impreza branży szklarskiej, która odbyła się po raz pierwszy po czteroletniej przerwie.
Impreza odbyła się w Międzynarodowym Roku Szkła i udało jej się potwierdzić jej istotną rolę w tej branży. W dniach 20-23 września do Düsseldorfu przybyło 936 wystawców z 47 krajów (z tego kilkunastu z Polski) a ich stoiska odwiedziło 30 tys. osób ze 119 krajów.
Ponad 75 proc. odwiedzających targi przybyło do Düsseldorfu z zagranicy. Jak wynika z zebranych przez targi danych, goście tej imprezy byli bardzo zadowoleni z jej przebiegu, a ponad 90 proc. ankietowanych ocenia, że osiągnęło cele swojej wizyty. Dla większości osób priorytetem było poszukiwanie nowych dostawców, innowacji oraz trendów. Polscy przedstawiciele z branży, którzy uczestniczyli w targach potwierdzali nam te nastroje. Wystawcy byli bardzo zadowoleni z frekwencji, przebiegu rozmów oraz pozyskania kontaktów do wielu potencjalnych klientów. Nie zabrakło także podpisywania nowych umów handlowych podczas tej targowej imprezy.
Glasstec 2022 to prezentacja światowych trendów, rozwiązań przyszłości, a ważnymi zagadnieniami była również ochrona klimatu, w tym dekarbonizacja branży, gospodarowanie zasobami, urbanizacja, jak i aktualne wyzwania, takie jak wysokie koszty energii, wąskie gardła w łańcuchach dostaw i brak wykwalifikowanych pracowników na rynku.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".