Jak poinformowali nas przedstawiciele firmy Gerda, ubiegły sezon był bardzo udany dla przedsiębiorstwa pod względem handlowym. Udało się przekroczyć zakładane plany.
W listopadzie 2020 r. informowaliśmy o wynikach handlowych spółki Gerda i wynikało z nich, że firma odnotuje wzrost sprzedaży na poziomie 6 proc. w porównaniu z 2019 r. (szczegóły) Okazuje się jednak, że ostatni kwartał 2020 r. okazał się tak dobry, że ostatecznie wzrost w 2020 r. wyniósł 9 proc.
Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda:
W rezultacie zbliżyliśmy się do 150 milionów złotych obrotu. Musimy przy tym pamiętać, że rok 2019 był dla nas wyjątkowy, ponieważ osiągnęliśmy aż 19-procentowy wzrost. Zgodnie z planem wprowadziliśmy w ubiegłym roku nowe produkty i spełniliśmy wszystkie nasze cele strategiczne. Bardzo dobrze zostały odebrane nowe drzwi do mieszkań. To cała grupa produktów z trzech linii: Star, Premium i Comfort. Jest ona dostosowana do specyfiki zarówno rynku tradycyjnego, jak i inwestycyjnego, deweloperskiego. Oferujemy w tych drzwiach różne systemy montażu i klienci zaczynają doceniać ten produkt.
Firma w tym sezonie stawia na promocję swojego nowego zamka inteligentnego Tedee oraz komunikację innych niż zamki i okucia budowlane kategorii produktowych, w tym bram garażowych, czy drzwi do domów.
Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda jest Gościem lutowego wydania naszego miesięcznika, gdzie opowiada o efektach minionego roku i planach na kolejny sezon. Jednym z wątków rozmowy jest digitalizacja firmy zarówno w warstwie organizacyjnej, jak i produktowej. A oto fragment tej rozmowy:
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.