Gerda na wyższym plusie niż zakładano

Autor: |Data publikacji:

Jak poinformowali nas przedstawiciele firmy Gerda, ubiegły sezon był bardzo udany dla przedsiębiorstwa pod względem handlowym. Udało się przekroczyć zakładane plany.

W listopadzie 2020 r. informowaliśmy o wynikach handlowych spółki Gerda i wynikało z nich, że firma odnotuje wzrost sprzedaży na poziomie 6 proc. w porównaniu z 2019 r. (szczegóły) Okazuje się jednak, że ostatni kwartał 2020 r. okazał się tak dobry, że ostatecznie wzrost w 2020 r. wyniósł 9 proc.

Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda:

W rezultacie zbliżyliśmy się do 150 milionów złotych obrotu. Musimy przy tym pamiętać, że rok 2019 był dla nas wyjątkowy, ponieważ osiągnęliśmy aż 19-procentowy wzrost. Zgodnie z planem wprowadziliśmy w ubiegłym roku nowe produkty i spełniliśmy wszystkie nasze cele strategiczne. Bardzo dobrze zostały odebrane nowe drzwi do mieszkań. To cała grupa produktów z trzech linii: Star, Premium i Comfort. Jest ona dostosowana do specyfiki zarówno rynku tradycyjnego, jak i inwestycyjnego, deweloperskiego. Oferujemy w tych drzwiach różne systemy montażu i klienci zaczynają doceniać ten produkt.

Firma w tym sezonie stawia na promocję swojego nowego zamka inteligentnego Tedee oraz komunikację innych niż zamki i okucia budowlane kategorii produktowych, w tym bram garażowych, czy drzwi do domów.

Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda jest Gościem lutowego wydania naszego miesięcznika, gdzie opowiada o efektach minionego roku i planach na kolejny sezon. Jednym z wątków rozmowy jest digitalizacja firmy zarówno w warstwie organizacyjnej, jak i produktowej. A oto fragment tej rozmowy:

Dilerzy są wciąż ważni

Zobacz również

Grupa Master otwiera nową siedzibę Master Polska w Imielinie

Grupa Master otwiera nową siedzibę Master Polska w Imielinie

15 lipca 2025 r. miało miejsce oficjalne otwarcie nowej siedziby Master Polska, polskiej filii Grupy Master, światowego lidera w branży projektowania i produkcji akcesoriów do stolarki aluminiowej. [Multipublikacja]

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.