Gerda na wyższym plusie niż zakładano

Autor: |Data publikacji:

Jak poinformowali nas przedstawiciele firmy Gerda, ubiegły sezon był bardzo udany dla przedsiębiorstwa pod względem handlowym. Udało się przekroczyć zakładane plany.

W listopadzie 2020 r. informowaliśmy o wynikach handlowych spółki Gerda i wynikało z nich, że firma odnotuje wzrost sprzedaży na poziomie 6 proc. w porównaniu z 2019 r. (szczegóły) Okazuje się jednak, że ostatni kwartał 2020 r. okazał się tak dobry, że ostatecznie wzrost w 2020 r. wyniósł 9 proc.

Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda:

W rezultacie zbliżyliśmy się do 150 milionów złotych obrotu. Musimy przy tym pamiętać, że rok 2019 był dla nas wyjątkowy, ponieważ osiągnęliśmy aż 19-procentowy wzrost. Zgodnie z planem wprowadziliśmy w ubiegłym roku nowe produkty i spełniliśmy wszystkie nasze cele strategiczne. Bardzo dobrze zostały odebrane nowe drzwi do mieszkań. To cała grupa produktów z trzech linii: Star, Premium i Comfort. Jest ona dostosowana do specyfiki zarówno rynku tradycyjnego, jak i inwestycyjnego, deweloperskiego. Oferujemy w tych drzwiach różne systemy montażu i klienci zaczynają doceniać ten produkt.

Firma w tym sezonie stawia na promocję swojego nowego zamka inteligentnego Tedee oraz komunikację innych niż zamki i okucia budowlane kategorii produktowych, w tym bram garażowych, czy drzwi do domów.

Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda jest Gościem lutowego wydania naszego miesięcznika, gdzie opowiada o efektach minionego roku i planach na kolejny sezon. Jednym z wątków rozmowy jest digitalizacja firmy zarówno w warstwie organizacyjnej, jak i produktowej. A oto fragment tej rozmowy:

Dilerzy są wciąż ważni

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.