Gebhardt Stahl otworzył nowe hale

Autor: |Data publikacji:

Gebhardt Stahl zakończył inwestycję w powierzchnię produkcyjną pod Koninem. Nowe obiekty zostały otwarte pod koniec czerwca.

Gebhardt Stahl zakończył właśnie budowę hal produkcyjnych przy swojej siedzibie w gminie Stare Miasto pod Koninem. Są to dwie hale produkcyjno-magazynowe o powierzchni 10 tys. mkw. Budowa rozpoczęła się w marcu 2022 r., a zakończyła po 16 miesiącach. O planach budowy pisaliśmy TUTAJ. Firma dysponowała wcześniej halą o powierzchni 4,5 tys. mkw. Oprócz nowych obiektów, firma zbudowała także drogi dojazdowe i parkingi przeznaczone m.in. dla samochodów ciężarowych o dużym tonażu. Inwestycja kosztowała ponad 8 mln euro.

Firma poinformowała także, że w halach zamontowane zostały suwnice, które mogą przenosić bardzo ciężkie, stalowe rulony o ciężarze do 27 ton. Specjalnie zostały też przygotowane posadzki, są one wykonane z betonu i materiału żywicznego. W zakładzie zainstalowana została także maszyny do wzdłużnego cięcia stalowych taśm, które służą do produkcji szerokiej gamy stalowych profili.Dzięki zakończonej właśnie inwestycji moce produkcyjne firmy zwiększą się o 40 proc., a zatrudnienie wzrośnie o ok. 20 osób.  Gebhardt Stahl Polska jest spółką niemieckiego holdingu Gebhardt Stahl GmbH, producenta profili do okien z PCW oraz elementów techniki wentylacyjnej.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.