Grupa Fischer zanotowała kolejny rekordowy rok pod względem wyników handlowych. Firma podała informacje o danych sprzedażowych za 2023 r.
Dla Grupy Fischer miniony rok był bardzo dobry pod względem obrotów. Mimo trudnego otoczenia rynkowego udało się osiągnąć sprzedaż w wysokości 1,16 mld euro. To 2-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego, wówczas była to kwota 1,14 mld euro. Firma publikując dane za 2022 r. informowała, że po raz pierwszy osiągnęła obroty przekraczające miliard euro. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ. W minionym roku udało się utrzymać trend wzrostowy.
Największy segment w Fischer to systemy mocowania. Ten dział odnotował również 2-procentowy wzrost obrotów r/r. Grupa poinformowała, że w minionym roku udało jej się także zwiększyć zatrudnienie o 300 osób. Pod koniec 2023 r. pracowało 5900 osób.
Dużym sukcesem okazała się współpraca grupy z trenerem piłkarskim Jürgenem Kloppem. Był on ambasadorem marki w roku 2023, a firma chce kontynuować współpracę.
Grupa Fischer spodziewa się, że ten rok zakończy także wysokim wynikiem i kolejnym wzrostem obrotów. Jednak ceny energii, a także przeszkody biurokratyczne, szczególnie w Niemczech, nie będą sprzyjały rozwojowi. Firma poinformowała, że będzie ostrożna przy podejmowaniu decyzji o inwestycjach. W przyszłości przedsiębiorstwo planuje inwestowanie poza granicami Niemiec.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".