Fart Produkt miniony rok może zaliczyć do bardzo udanych. Firma odnotowała bardzo wysokie wzrosty sprzedaży i zakończyła ważne inwestycje. Opublikowała też film promocyjny, w którym podsumował miniony rok.
Jak poinformowała nas firma Fart Produkt z Torunia, w ubiegłym roku udało jej się odnotować wzrost sprzedaży aż o 30 proc. r/r. , a to oznacza przekroczenie granicy 40 mln zł. Na ten sezon firma również stawia sobie ambitne cele – chce osiągnąć po raz kolejny dwucyfrowe wzrosty. Pomocny będzie w tym nowo powstały dział eksportu. Dotychczas ponad 90 proc. sprzedaży firmy ukierunkowanej było na rynek krajowy. Firma wprowadziła również nową aplikację do ofertowania rolet, przeznaczony dla klientów hurtowych (pisaliśmy o tym TUTAJ). W planach jest również wprowadzenie automatyzacji zamówień dla bram i innych typów osłon.

Ubiegły rok był dla firmy przełomowy. Wybudowano nową halę i przeniesiono do niej część produkcji bram garażowych. – Nasi klienci są zaskoczeni, że zamawiając bramę w poniedziałek, w środę będą już ją mieli u siebie. Zawsze stawialiśmy na szybkie terminy realizacji, a dzięki nowej hali weszliśmy na jeszcze wyższy poziom – mówi Marcin Szymanowski, dyrektor ds. marketingu.
Fart Produkt podsumował miniony rok w nietypowy sposób. Firma wyprodukowała film, na którym z perspektywy klienta opisana jest współpraca z producentem. I choć trwający półtorej minuty materiał ma charakter promocyjny, to można z niego dowiedzieć się kilku istotnych informacji (m.in. jak wygląda obsługa klienta, jakie są możliwości firmy i także jakie zmiany zaszły ostatnio w firmie).
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


