Fart Produkt miniony rok może zaliczyć do bardzo udanych. Firma odnotowała bardzo wysokie wzrosty sprzedaży i zakończyła ważne inwestycje. Opublikowała też film promocyjny, w którym podsumował miniony rok.
Jak poinformowała nas firma Fart Produkt z Torunia, w ubiegłym roku udało jej się odnotować wzrost sprzedaży aż o 30 proc. r/r. , a to oznacza przekroczenie granicy 40 mln zł. Na ten sezon firma również stawia sobie ambitne cele – chce osiągnąć po raz kolejny dwucyfrowe wzrosty. Pomocny będzie w tym nowo powstały dział eksportu. Dotychczas ponad 90 proc. sprzedaży firmy ukierunkowanej było na rynek krajowy. Firma wprowadziła również nową aplikację do ofertowania rolet, przeznaczony dla klientów hurtowych (pisaliśmy o tym TUTAJ). W planach jest również wprowadzenie automatyzacji zamówień dla bram i innych typów osłon.
Ubiegły rok był dla firmy przełomowy. Wybudowano nową halę i przeniesiono do niej część produkcji bram garażowych. – Nasi klienci są zaskoczeni, że zamawiając bramę w poniedziałek, w środę będą już ją mieli u siebie. Zawsze stawialiśmy na szybkie terminy realizacji, a dzięki nowej hali weszliśmy na jeszcze wyższy poziom – mówi Marcin Szymanowski, dyrektor ds. marketingu.
Fart Produkt podsumował miniony rok w nietypowy sposób. Firma wyprodukowała film, na którym z perspektywy klienta opisana jest współpraca z producentem. I choć trwający półtorej minuty materiał ma charakter promocyjny, to można z niego dowiedzieć się kilku istotnych informacji (m.in. jak wygląda obsługa klienta, jakie są możliwości firmy i także jakie zmiany zaszły ostatnio w firmie).
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".