Erkado inwestuje także w promocję

Autor: |Data publikacji:

Firma Erkado, lider wśród producentów drzwi w województwie lubelskim i jeden z czołowych producentów w Polsce, także postanowiła w tym trudniejszym okresie szerzej wypromować swoją markę i ofertę. Nowa kampania odbywa się pod hasłem „Drzwi to nasz świat”, a realizuje ją agencją On Board Think Kong (o czym pisaliśmy niedawno).

Erkado to lider wśród producentów drzwi w województwie lubelskim. Firma posiada swoje hale produkcyjne i magazynowe w trzech lokalizacjach (Gościeradów, Chwałowice oraz Radom), w których zatrudnia już ponad 850 pracowników. W minionym roku wyprodukowali oni 620 tysięcy skrzydeł drzwiowych, a przychody firmy były o 12,5 proc. wyższe niż w roku 2020 i wyniosły prawie 330 mln zł. Było to jednocześnie o 35 proc. więcej niż w roku 2019, więc ostatnie dwa lata Erkado może uznać za udane. Tym bardziej, że zrealizowano tu w tym czasie także kilka inwestycji: w Gościeradowie uruchomiono produkcję drzwi stalowych (szczegóły), a w Radomiu otworzono hale produkcyjno-magazynowe i linie do produkcji drzwi ramiakowych. Z tego tytułu tylko w ub. roku zatrudniono tutaj 250 nowych pracowników. Firma sprzedaje swoje produkty nie tylko w Polsce, ale też eksportuje je do 28 krajów.

Mateusz Kozłowski, syn właściciela i dyrektor zarządzający tej firmy, powiedział ostatnio:

Od rodzinnej firmy działającej w jednym regionie Polski zmieniliśmy się w przedsiębiorstwo działające na 28 rynkach na całym świecie. Rozwój to jednak nie tylko ekspansja zagraniczna i rozszerzanie skali działalności firmy, ale także wykorzystywanie w procesach produkcyjnych nowych technologii, poszukiwanie i inwestowanie w nowe rozwiązania oraz stawanie się lepszym pracodawcą. Od lat systematycznie rozwijamy się w tych obszarach i umacniamy pozycję w gronie topowych producentów drzwi na polskim rynku, cały czas poszukując nowych ścieżek rozwoju.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.