Ekspansja Wkręt-Metu w Azji

Autor: |Data publikacji:

Klimas Wkręt-Met rozbudowuje swoją sprzedaż. Firma właśnie otworzyła nowe biuro zagraniczne, rozwija także sklep internetowy.

Producent złączy, wkrętów i zamocowań otworzył na początku listopada swoje biuro w Indiach, w mieście Pune. Jest to pierwsza placówka handlowa Wkręt-Metu w Indiach. Jednak w tym kraju już od kilku lat firma sprzedaje swoje produkty, bo współpracuje z 11 partnerami handlowymi. Wkręt-Met zdecydował się na inwestowanie w Indiach z kilku powodów. Jest to duży rynek, klienci są zainteresowani bogatym asortymentem firmy, a także korzystną ceną w stosunku do jakości. W nowym biurze planowane są spotkania z klientami, prezentacje produktów oraz szkolenia.

Nowe biuro Wkręt-Metu w Indiach.

Natomiast w Polsce od czerwca zeszłego roku działa platforma sprzedażowa e-klimas.com. To narzędzie internetowe służące do sprzedaży i skierowane do odbiorców biznesowych Wkręt-Metu. Według firmy, właśnie w okresie pandemii narzędzie stało się bardzo pomoce w sprzedaży, ale też w komunikacji z partnerami handlowymi. Platforma była pomocna dla firmy w działalności handlowej szczególnie w trudnych miesiącach na początku pandemii, gdy utrudnione były spotkania. Sprzedaż online wpłynęła pozytywnie także na ogólne wyniki sprzedażowe. Po niemal półtora roku działania platformy, firma jest zadowolona z efektów działania tego kanału sprzedaży.

Nowe biuro Wkręt-Metu w Indiach.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".