Eko-Okna wybudują dom zakonny, zainwestowały też w kawiarnię

Autor: |Data publikacji:

Firma Eko-Okna podjęła decyzję o kolejnej inwestycji. Tym razem nie będzie to hala produkcyjna czy magazyn, ale dom zakonny dla Sióstr Zawierzanek.

Nowy dom zakonny powstanie w Pietrowicach Wielkich, niedaleko Raciborza dla Zgromadzenia Wspólnoty Niepokalanej Matki Wielkiego Zawierzenia. Inwestorem tej budowy jest producent stolarki, firma Eko-Okna. Prace budowlane rozpoczęły się 1 sierpnia, a planowane zakończenie budowy to koniec września przyszłego roku. Jednak Eko-Okna nie podają szczegółów na temat tej inwestycji, bo jak tłumaczy, nie jest ona związana z podstawową działalnością przedsiębiorstwa. Jak wynika z nieoficjalnych informacji lokalnego serwisu internetowego naszraciborz.pl, inwestycja ta to „wotum dziękczynne za rozwój spółki”, a przy poświęceniu terenu pod budowę obecny był Mateusz Kłosek, prezes Eko-Okien. 

fot: Niebo w Mieście.

Eko-Okna nie po raz pierwszy angażują się w przedsięwzięcie o charakterze religijnym. Firma w czerwcu tego roku otworzyła w Raciborzu kawiarnię o nazwie Niebo w Mieście. Jest to księgarnio-kawiarnia, w której mają być promowane wartości chrześcijańskie. W księgarni znajdują się pozycje o charakterze duchowym, odbywają się tu również spotkania autorskie, tematycznie związane z religią. Kawiarnie Niebo w Mieście działają na zasadzie franczyzy. Zarówno przy budowie domu zakonnego, jak i przy otwarciu kawiarni osobiście zaangażowany był Mateusz Kłosek, właściciel Eko-Okien.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.