Eko-Okna tworzą showroom w centrum Raciborza

Red.: PG |Data publikacji: 2021-06-22

Eko-Okna cały czas inwestują – tym razem producent stolarki z Kornic zakupił dawną siedzibę Getin Banku w centrum Raciborza. Znajdzie się w niej m.in. firmowy showroom.

Nieruchomość zlokalizowana na rogu ulic Batorego i Środkowej ma nowego właściciela. Jak dowiedział się portal naszraciborz.pl, jest nim firma Eko-Okna. Producent stolarki z Kornic potwierdził fakt zakupu budynku. Znajdowała się w nim wcześniej raciborska siedziba Getin Banku. Na parterze lokalu firma planuje stworzyć showroom. Na razie nie chce zdradzać planów dotyczących zagospodarowania pozostałych kondygnacji. Prace remontowo-adaptacyjne już trwają.

fot.: Google Street View

Czy to oznacza, że plany dotyczące zakupu działki na placu Długosza w Raciborzu są już nieaktualne? Według informacji z ubiegłego roku na placu miał stanąć obiekt, w którym mieściłaby się m.in. szkoła, strefa badań, przestrzeń dla startupów i showroom właśnie. Według naszych informacji zakup działki przy placu Długosza jest nadal sprawą otwartą.

MateuszKłosek, prezes zarządu Eko-Okien, będzie bohaterem okładkowego wywiadu w lipcowym numerze Forum Branżowego. Oto co powiedział nam na temat planów budowy szkoły:

Ten projekt cały czas jest w planach, natomiast nie ma ostatecznych decyzji co do jego kształtu. Wybudować budynek szkoły to jest jedna kwestia, ale całkiem inną jest działanie takiej szkoły na co dzień. Owszem chcemy ją ufundować z myślą o kształceniu przyszłych kadr także dla nas, ale ona musi funkcjonować samodzielnie w ramach systemu oświaty, niezależnie od naszej firmy. Struktury oświaty jeszcze nie włączyły się w ten projekt, a i nie ma jeszcze odpowiednich kadr, które mogłyby to poprowadzić. Czekamy więc na jakieś konkretne działania ze strony zarządzających szkolnictwem w naszym regionie. Tymczasem chcemy już we wrześniu otworzyć w pobliżu firmy przedszkole i żłobek dla dzieci naszych pracowników. Chcemy, żeby były prowadzone metodą wychowawczą Montesorri, bo przekonano nas, że to jest coś fajnego, kreatywnego. Chcemy to zaproponować naszym pracownicom i ich dzieciom, bo to jest przejaw i konsekwencja tej właśnie pro-macierzyńskiej polityki naszej firmy.

Niedawno Mateusz Kłosek rozmawiał też z lokalną prasą. Na łamach Nowin Raciborskich mówił m.in. o Fundacji Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara i jej głośnej akcji bilboardowej. W rozmowie tej powiedział m.in.:

Billboardy, kaplice wieczystej adoracji – to są jedynie propozycje, z których ktoś może coś wziąć dla siebie lub nie. Ja nie widzę w tym niczego, co mogłoby zaszkodzić mojej firmie. Sprzedajemy nasze produkty również zagranicę, mamy klientów muzułmanów oraz przedstawicieli innych wyznań i nikt nie ma problemy z tym, że ja jestem katolikiem.

 

 

 

Zobacz również

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory kupiło i zainstalowało nową linię do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma dotychczas specjalizowała się w obróbce metali.

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Norsk Hydro poinformował o wynikach ze sprzedaży z trzeciego kwartału. Wyniki spółki były rekordowe, jednak rynek aluminium jest trudny.

1