Po odejściu Michała Maciejewskiego z Eko-Okien w czerwcu tego roku, branża zastanawiała się nad tym, kto zastąpi tego menadżera na stanowisku dyrektora handlowego. Właśnie poznaliśmy odpowiedź.
Nową dyrektorką handlową największego producenta okien w Europie została Iwona Muszyńska. Funkcję tę objęła z początkiem września. Nowa menadżerka w Eko-Oknach obecna jest w branży stolarki od niemal dekady. Od 2012 r. aż do objęcia nowego stanowiska w firmie z Kornic związana była z nowosądeckim Dako. Swoją karierę zaczynała tam jako specjalista ds. sprzedaży na rynku francuskojęzycznym. Następnie była koordynatorem sprzedaży na tym rynku. Od listopada 2015 r. piastowała stanowisko dyrektora ds. sprzedaży na rynku belgijskim, gdzie zarządzała zespołem sprzedaży i odpowiadała za pozyskiwanie nowych i utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami.
Iwona Muszyńska jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jak wynika z informacji zawartych w jednym z serwisów społecznościowych, udziela się w kilku organizacjach – jest prezesem Tarnowskiego Wolontariatu Misyjnego oraz członkiem Stowarzyszenia Moje Marzenia Spełniają Się (MMS). W przeszłości odpowiedzialna była za otwarcie i kierowanie placówką przedszkolną w Republice Środkowoafrykańskiej w ramach francuskiej organizacji Katolicka Delegacja na rzecz Współpracy (Délégation Catholique pour la Coopération).
W czerwcu informowaliśmy, że dotychczasowy dyrektor handlowy w Eko-Oknach, Michał Maciejewski, po 10 latach pracy rozstał się z firmą (pisaliśmy o tym TUTAJ). Niedawno poznaliśmy jego nowe miejsce zatrudnienia – okazało się, że Maciejewski został szefem sprzedaży w Alsecco (szczegóły)
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.