Stolarka wyprodukowana w fabryce DFM w Opolu trafia do Tesla Gigafactory pod Berlinem. To tylko jeden z przykładów realizacji marki DFM. DFM Doors, polski producent drzwi i bram przeciwpożarowych, należy do Grupy Mercor.
W pierwszej w Europie fabryce koncernu Tesla trwa właśnie montaż stolarki DFM. Realizację tego kontraktu prowadzi spółka handlowa DFM Europe. Prace podzielone są na kilka etapów, w ramach których w obiekcie są montowane m.in. drzwi drewniane oraz stalowe DFM DS w ościeżnicach aluminiowych. Zanim doszło do współpracy, pracownicy Tesli odwiedzili zakład w Opolu i przyglądali się technologii oraz procesowi produkcyjnemu.
Dzięki DFM Europe produkty DFM Doors w ostatnim czasie znalazły zastosowanie w tak znaczących obiektach, jak m.in. Ambasada RP w Berlinie, centrum biurowe SKYPARK przy lotnisku w Luksemburgu czy Centrum Sztuki Cyfrowej Port Des Lumieres w Hamburgu.
Stolarka, przede wszystkim ta w klasach odporności ogniowej, stanowi coraz bardziej istotny element oferty Grupy Mercor. Opublikowała ona w połowie grudnia dane na temat poziomu zamówień za listopad 2023 r. W tym okresie ich wartość wyniosła 48,5 mln zł w porównaniu do 45,9 mln zł rok wcześniej. Jest to wzrost o 6 proc. W okresie od czerwca do listopada 2023 roku grupa pozyskała zamówienia za ok. 324,3 mln zł wobec 295,4 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej, co oznacza wzrost o 10 proc.
O najnowszych polskich realizacjach DFM Doors przeczytasz w grudniowym numerze miesięcznika Forum Branżowe.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".