Stolarka wyprodukowana w fabryce DFM w Opolu trafia do Tesla Gigafactory pod Berlinem. To tylko jeden z przykładów realizacji marki DFM. DFM Doors, polski producent drzwi i bram przeciwpożarowych, należy do Grupy Mercor.

W pierwszej w Europie fabryce koncernu Tesla trwa właśnie montaż stolarki DFM. Realizację tego kontraktu prowadzi spółka handlowa DFM Europe. Prace podzielone są na kilka etapów, w ramach których w obiekcie są montowane m.in. drzwi drewniane oraz stalowe DFM DS w ościeżnicach aluminiowych. Zanim doszło do współpracy, pracownicy Tesli odwiedzili zakład w Opolu i przyglądali się technologii oraz procesowi produkcyjnemu.
Dzięki DFM Europe produkty DFM Doors w ostatnim czasie znalazły zastosowanie w tak znaczących obiektach, jak m.in. Ambasada RP w Berlinie, centrum biurowe SKYPARK przy lotnisku w Luksemburgu czy Centrum Sztuki Cyfrowej Port Des Lumieres w Hamburgu.
Stolarka, przede wszystkim ta w klasach odporności ogniowej, stanowi coraz bardziej istotny element oferty Grupy Mercor. Opublikowała ona w połowie grudnia dane na temat poziomu zamówień za listopad 2023 r. W tym okresie ich wartość wyniosła 48,5 mln zł w porównaniu do 45,9 mln zł rok wcześniej. Jest to wzrost o 6 proc. W okresie od czerwca do listopada 2023 roku grupa pozyskała zamówienia za ok. 324,3 mln zł wobec 295,4 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej, co oznacza wzrost o 10 proc.
O najnowszych polskich realizacjach DFM Doors przeczytasz w grudniowym numerze miesięcznika Forum Branżowe.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.