Drutex pogoni do Szczecina ?

Red.: |Data publikacji:

Aktywność marketingu sportowego Drutexu rośnie po Tour de Pologne. Producent z Bytowa został ostatnio partnerem żużlowej drużyny Motoru Lublin, a niebawem może zostać, według zapowiedzi zachodniopomorskiej prasy, sponsorem głównym Pogoni Szczecin.

Aktualizacja 13 sierpnia:  a jednak dziennikarska kaczka – sponsorem głównym Pogoni została firma Toyota Kozłowski z Wielkopolski.

Dziennikarze ze Szczecina podjęli pasjonujący ich temat sponsora głównego Pogoni Szczecin, którego od 3 lat brakuje. Do pandemii, do lata roku 2020 sponsorem klubu była Grupa Azoty, wpłacając do klubowej kasy każdego roku ok. 4 mln zł. W zamian miała swoją reklamę na koszulkach piłkarzy i klubowych bandach reklamowych. Od tamtego czasu władze klubu, prowadzą rozmowy z różnymi firmami, m.in. z Raben i Euroafrica, a nawet ponoć z Amazonem. Tymczasem, jak zapewniają szczecińscy dziennikarze, najlepszą ofertę sponsorską w tym sezonie złożył jeden z liderów rynku okiennego – Drutex z Bytowa.

Bytowska firma kierowana przez Leszka Gierszewskiego rzeczywiście regularnie inwestuje w marketing sportowy. Przed laty jej twarzami byli Pirlo, Błaszczykowski i Lahm (na zdjęciu obok), w latach 2003-2018 finansowała klub piłkarski Drutex Bytovia Bytów, któy wprowadziła do I Ligi, od 5 lat jest oficjalnym sponsorem Tour de Pologne, a ostatnio została partnerem żużlowego Motoru Lublin. Sponsoring Pogoni Szczecin wpisywałby się więc w działania Drutexu, lecz trzeba pamiętać, że już wielokrotnie przypisywano go także do wielu innych klubów, m.in. do Lechii Gdańsk.

O tym czy rzeczywiście producent z Bytowa przeniesie swoje piłkarskie uczucia do Szczecina dowiemy się już niebawem. Na najbliższą niedzielę, przed meczem z Radomiakiem, władze klubowe zapowiedziały konferencję prasową, na której padną zapewne konkrety. W samo południe do przedstawicieli mediów wyjdzie prezes Pogoni, Jarosław Mroczek i nie wykluczone, że w towarzystwie prezesa Drutexu. Nie wiemy tylko czy ktoś przypomniał prezesowi Gierszewskiemu, że Kamil Grosicki, gwiazda Portowców, jest twarzą promującą okna z Zambrowa?

zdjęcia: Pogoń Szczecin, Drutex

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1