Drutex podsumował pięć miesięcy pod względem handlowym. Okazało się, że ostatnie zawirowania wokół firmy nie wpłynęły negatywnie na sprzedaż. Z danych wynika, że w maju była ona rekordowa. Firma odnotowała niemal 20-procentowy wzrost przychodów!
W ostatnich miesiącach głośno było o Drutexie nie tylko w mediach branżowych, ale i ogólnopolskich. Firma w lutym, a także w marcu przechodziła zawirowania związane z prawem własności. Konflikt pojawił się miedzy Leszkiem Gierszewskim a jego żoną, córką i zięciem. Szeroko na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
W marcu powołany został nowy zarząd, a także wybrani nowi dyrektorzy działów handlowego i produkcyjnego. Jednocześnie zdecydowano o kolejnych inwestycjach w Bytowie. Powstaną nowy biurowiec, a także kolejna hala produkcyjna. Jak się okazuje, wydarzenia z początku roku nie wpłynęły negatywnie na działalność Drutexu, a wręcz odwrotnie, przyczyniły się do rozwoju. Świadczyć o tym mogą wyniki handlowe – producent podał, że w maju zanotował rekordowy dla siebie wzrost sprzedaży o 19,5 proc., a biorąc pod uwagę pierwsze pięć miesięcy wzrost był na poziomie 14,5 proc.
Co ciekawe, marka Drutex ma też wysoką reputację wśród klientów. Właśnie opublikowane zostały wyniki 14. edycji badania przeprowadzonego przez Premium Brand, w którym wybrano marki o wysokiej reputacji. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka. Wśród takich marek jak Cisowianka, Śliwka Nałęczowska czy Lotto znalazła się także marka Drutex. Jak widać duża obecność w mediach ogólnopolskich sprzyja rozpoznawalności marki, a także przyznawania jej wysokiej oceny.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.