Drutex podsumował pięć miesięcy pod względem handlowym. Okazało się, że ostatnie zawirowania wokół firmy nie wpłynęły negatywnie na sprzedaż. Z danych wynika, że w maju była ona rekordowa. Firma odnotowała niemal 20-procentowy wzrost przychodów!
W ostatnich miesiącach głośno było o Drutexie nie tylko w mediach branżowych, ale i ogólnopolskich. Firma w lutym, a także w marcu przechodziła zawirowania związane z prawem własności. Konflikt pojawił się miedzy Leszkiem Gierszewskim a jego żoną, córką i zięciem. Szeroko na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
W marcu powołany został nowy zarząd, a także wybrani nowi dyrektorzy działów handlowego i produkcyjnego. Jednocześnie zdecydowano o kolejnych inwestycjach w Bytowie. Powstaną nowy biurowiec, a także kolejna hala produkcyjna. Jak się okazuje, wydarzenia z początku roku nie wpłynęły negatywnie na działalność Drutexu, a wręcz odwrotnie, przyczyniły się do rozwoju. Świadczyć o tym mogą wyniki handlowe – producent podał, że w maju zanotował rekordowy dla siebie wzrost sprzedaży o 19,5 proc., a biorąc pod uwagę pierwsze pięć miesięcy wzrost był na poziomie 14,5 proc.
Co ciekawe, marka Drutex ma też wysoką reputację wśród klientów. Właśnie opublikowane zostały wyniki 14. edycji badania przeprowadzonego przez Premium Brand, w którym wybrano marki o wysokiej reputacji. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka. Wśród takich marek jak Cisowianka, Śliwka Nałęczowska czy Lotto znalazła się także marka Drutex. Jak widać duża obecność w mediach ogólnopolskich sprzyja rozpoznawalności marki, a także przyznawania jej wysokiej oceny.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.