Drutex ma nowy zarząd, od marca zmienili się także dyrektorzy dwóch ważnych dla firmy działów. Szefem produkcji został Mirosław Furtan, a działu handlowego Marcin Kloska. Obaj panowie awansowali w ramach rekrutacji wewnętrznej.
W Drutexie od kilku miesięcy zachodzi wiele zmian. Pod koniec marca w firmie powołany został nowy zarząd, prezesem został Leszek Gierszewski, a wiceprezesem Kamila Newlin-Łukowicz. Na ten temat piszemy tu. Pojawiły się także nowe osoby na ważnych, kierowniczych stanowiskach. Dyrektorem działu produkcji przez wiele lat był bratanek Leszka Gierszewskiego, Bogdan Gierszewski. Został odwołany, na jego miejsce zaś wybrano Mirosława Furtana. Nie jest to nowa osoba w Drutexie, gdyż pracuje w firmie od 1997 r. Na początku był w fabryce technologiem, potem zajmował stanowiska związane z kontrolą jakości, był także dyrektorem tego działu.
Natomiast inne, równie ważne dla producenta stolarki stanowisko – czyli dyrektora handlowego objął Marcin Kloska. Jest on związany z Drutexem od 2006 r. Od początku pracował w dziale handlowym, jako specjalista ds. sprzedaży i eksportu i przedstawiciel handlowy. Przejął stanowisko po Rafale Gierszewskim. Zarząd spółki spodziewa się, że dzięki zmianom personalnym Drutex będzie dalej dynamicznie się rozwijał, zwiększał sprzedaż oraz poszerzał portfolio produktów.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".