Dobry rok dla Aluronu

Autor: MR |Data publikacji: 2019-02-06

Aluron, który w roku 2017 osiągnął niemal 100 mln przychodów ze sprzedaży, także miniony rok ocenił jako bardzo dobry pod tym względem. Firma rozwija sprzedaż zarówno na rynku polskim, jak i eksportowych.

Aluron z Zawiercia to dostawca m.in. systemów aluminiowych. Firma rozwija swoją sprzedaż za granicą do krajów Unii Europejskiej, a także do USA, Kanady czy Australii. Przedsiębiorstwo sprzedaje swoje rozwiązania poprzez producentów stolarki, którzy realizują inwestycje w wielu krajach. Jeśli chodzi o Polskę Firma do swoich ciekawych realizacji zalicza m.in. biurowiec Orion w Lublinie oddany do użytku na jesieni 2018 r. To jedna z wielu realizacji, którą firma ma na koncie w ostatnim czasie. Aluron się rozwija, wraz ze wzrostem liczby zamówień rosną też potrzeby na nową siłę robocza. W firmie obecnie zatrudnionych jest 500 osób.

Biurowiec Orion w Lublinie, w którym wykorzystano systemy Aluronu.

Aluron wykorzystuje zimową aurę do tego, by spotkać się z klientami i zapoznać ich z rozwiązaniami firmy, których część ulega aktualizacji. Ostatnie ze spotkań miało miejsce 2 lutego, pojawili się na nim producenci stolarki i architekci. Po części szkoleniowej goście mieli okazję zobaczyć mecz siatkarski, w którym zagrał KS Aluron Virtu. Jest to klub, którego sponsorem tytularnym jest Aluron.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.