Dobry rok dla Aluronu

Autor: MR |Data publikacji: 2019-02-06

Aluron, który w roku 2017 osiągnął niemal 100 mln przychodów ze sprzedaży, także miniony rok ocenił jako bardzo dobry pod tym względem. Firma rozwija sprzedaż zarówno na rynku polskim, jak i eksportowych.

Aluron z Zawiercia to dostawca m.in. systemów aluminiowych. Firma rozwija swoją sprzedaż za granicą do krajów Unii Europejskiej, a także do USA, Kanady czy Australii. Przedsiębiorstwo sprzedaje swoje rozwiązania poprzez producentów stolarki, którzy realizują inwestycje w wielu krajach. Jeśli chodzi o Polskę Firma do swoich ciekawych realizacji zalicza m.in. biurowiec Orion w Lublinie oddany do użytku na jesieni 2018 r. To jedna z wielu realizacji, którą firma ma na koncie w ostatnim czasie. Aluron się rozwija, wraz ze wzrostem liczby zamówień rosną też potrzeby na nową siłę robocza. W firmie obecnie zatrudnionych jest 500 osób.

Biurowiec Orion w Lublinie, w którym wykorzystano systemy Aluronu.

Aluron wykorzystuje zimową aurę do tego, by spotkać się z klientami i zapoznać ich z rozwiązaniami firmy, których część ulega aktualizacji. Ostatnie ze spotkań miało miejsce 2 lutego, pojawili się na nim producenci stolarki i architekci. Po części szkoleniowej goście mieli okazję zobaczyć mecz siatkarski, w którym zagrał KS Aluron Virtu. Jest to klub, którego sponsorem tytularnym jest Aluron.

Zobacz również

KNELSEN zakończył rok na dużym plusie

KNELSEN zakończył rok na dużym plusie

Knelsen z siedzibą w Niemczech zakończył rok 2018 dużym wzrostem sprzedaży, był on wyższy o 47 proc. w porównaniu do roku 2017. Firma zamierza w 2020 r. rozpocząć budowę nowej hali fabrycznej.

Grupa Mercor rośnie także w styczniu

Grupa Mercor rośnie także w styczniu

W styczniu Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości 26,3 mln zł, co w porównaniu z wartością 24,9 mln zł ze stycznia 2018 roku, oznacza wzrost o 6 proc.

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży  w ciągu dekady?

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży w ciągu dekady?

Obecnie w mediach społecznościowych króluje wyzwanie #10YearsChallenge, w ramach którego publikuje się swoje aktualne zdjęcie oraz sprzed dziesięciu lat. Nasza redakcja również postanowiła dokonać podróży w przeszłość – sprawdziliśmy, jak wyglądała lista liderów w branży dekadę temu i jak się prezentuje obecnie.