Rozwiązania typu smart w domach stają się coraz popularniejsze. Do 2025 r. jedna piąta gospodarstw domowych na świecie będzie korzystała z takich urządzeń.
Analizę rynku urządzeń do domu inteligentnego zaprezentował niedawno portal Statista.com. Według danych agencji, w roku 2021 urządzenia typu smart zainstalowane będą w ok. 12 proc. domów na świecie. Ale cztery lata później, już 21 proc. gospodarstw domowych będzie wyposażone w nowoczesne rozwiązania do inteligentnych budynków.
Agencja badawcza przewiduje, że roczny wzrost wartości rynku produktów do domu typu smart wyniesie 15,3 proc. Przychody na tym rynku w 2021 r wyniosą według analityków 99,53 mld dolarów. Natomiast w roku 2025 wartość tego rynku będzie już wynosić 175,98 mld dolarów.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.