Deceuninck startuje z nową kampanią wizerunkową

Autor: |Data publikacji:

Deceuninck wprowadza w życie zapowiadaną na tegorocznych targach Fensterbau Frontale kampanię wizerunkową. Hasłem przewodnim jest „Każde okno ma znaczenie”, którego celem jest rozpowszechnianie strategii firmy dotyczącej zrównoważonego rozwoju.

Kampania ma za zadnie promować świadomość ekologiczną wśród inwestorów. Hasło przewodnie podkreśla zrównoważony charakter asortymentu produktów Deceuninck i wspiera komunikację partnerów z konsumentami końcowymi.

Główne cele kampanii Deceuninck „Każde okno ma znaczenie”

Kampania w głównej mierze ma charakter edukacyjny, koncentruje się na zrównoważonych aspektach wytwarzanych przez Deceuninck profili okiennych i drzwiowych. Ilustruje ona pozytywny aspekt, jakie wywołują profile wykorzystane w produkcji okien – wpływają na izolację gotowych wyrobów stolarki okiennej, a przez to niższe rachunki za energię i jednocześnie ich mniejszy wpływ na środowisko poprzez zrównoważone procesy operacyjne wykorzystywane przy produkcji profili. Świadomy wybór konsumentów wpływa na ich komfort życia, a także najbliższe otoczenie oraz planetę.

Kampania Deceuninck jest widoczna w mediach branżowych skierowanych do rynku okiennego, architektów i projektantów, a także jest wspierana działaniami online. Stworzono specjalną witrynę internetową, na której można zapoznać się ze sposobami komunikacji kampanii, które zostały ujęte w trzech wymiarach: komfortu domowego, wpływu na lokalną społeczność oraz na planetę, a także działaniami firmy związanymi z produkcją wyrobów, danymi odnośnie recyklingu oraz samego zakładu recyklingu w Diksmuide.

deceuninck-zrownowazony-rozwoj2

Jak podkreśla Monika Hybza, marketing manager w Deceuninck:

monika hybza_deceuninck_cut_Easy-Resize.com(2)Kampania ma na celu przekazanie klientowi końcowemu, że wybory, których dokonuje przy wyborze okien, mają wpływ na środowisko. W komunikacji kampanii ujęte zostało to w trzech wymiarach: komfortu domowego, wpływu na lokalną społeczność oraz na planetę. Jako firma produkująca systemy PCW, czujemy odpowiedzialność za swoją działalność i jej wpływ na otoczenie oraz środowisko, dlatego z dużą starannością podchodzimy do kwestii parametrów naszych produktów oraz tego, by w jak największym stopniu wykorzystywać do ich produkcji PCW z recyklingu, tak, aby konsument miał możliwość wyboru produktu o jak najmniejszym śladzie węglowym. Przykładamy także wagę do tego, jak prowadzimy naszą działalność, wdrażając kolejne inwestycje i procedury mające na celu zmniejszenie naszej emisji. Możliwość recyklingu PCW i jego ponownego wykorzystania znacząco zmniejsza ślad węglowy. Tą kampanią chcemy przekazać, jak wiele można zrobić w tym zakresie i że każdy z nas ma na to wpływ.

Firma Deceuninck już od kilku lat jest zaangażowana w realizację inwestycji w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wdraża różnorodne rozwiązania do swoich procesów operacyjnych, a jej asortyment w znaczącym stopniu jest wytwarzany z tworzywa z recyklatu. System Elegant w standardzie zawiera od 15 do 30% materiałów pochodzących z recyklingu. W przypadku niektórych kombinacji ram i skrzydeł proporcja przekracza 55%, a w przypadku serii Phoenix udział materiałów z recyklingu wynosi nawet 100%. Firma przystąpiła również do inicjatywy Sience Based Targets (SBTi), w ramach której podjęła zobowiązanie realizacji ściśle określonych celów redukcji śladu węglowego. Pod koniec 2023 roku belgijski producent sfinalizował także pięcioletni plan inwestycyjny dla swojego zakładu recyklingu w Diksmuide w Belgii, którego celem jest stopniowy wzrost zdolności recyklingowej z 8000 ton rocznie w 2017 r. do 45 000 ton rocznie do końca 2024 r.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".