Decco zdecydowało się na ekspansję na rynek amerykański. Firma przygotowała w tym celu specjalną ofertę produktową.
Polski dostawca profili okiennych z PCW opracował typowe dla rynku Stanów Zjednoczonych systemy okienne, takie jak Patio Door, Casement, Sliding Windows, Single-Hung i Double-Hung. Oprócz planów zwiększenia sprzedaży eksportowej, swoją nową ofertę Decco kieruje również do polskich producentów okien, którzy eksportują do USA.
Ostatnio firma brała udział w największych targach okiennych GlassBuild America, które w połowie października odbyły się w Las Vegas. Decco na targach reprezentował zarząd firmy i przedstawiciele handlowi, a celem obecności na wystawie było nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Michał Misiewicz, product manager Decco, który uczestniczył w targach w Las Vegas:
Udało się nam nawiązać wiele nowych kontaktów, część rozmów handlowych nadal prowadzimy i są one obiecujące. Rozmawiamy zarówno z producentami stolarki, jak i z dystrybutorami.
Decco planuje rozpocząć sprzedaż na rynek amerykański od początku przyszłego roku. Firma przygotowała także stronę internetową ze swoją ofertą systemów amerykański, to www.decco-usa.com.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.