Forum Branżowe od długiego czasu uznawane jest za medium branżowe o najnowocześniejszych formach komunikacji. Regularnie proponujemy naszym partnerom nowe sposoby dotarcia ze swoim przekazem do potencjalnych klientów i dążymy do tego, by branża otrzymywała najświeższe informacje ze świata stolarki. Tak jest również z naszą letnią propozycją.
Na czas społecznej izolacji, biorąc sobie do serca komunikat #ZostańwDomu udostępniliśmy Wam trzy numery „Forum Branżowego” do bezpłatnego pobierania. Przed nami czas wakacji, lato, odpoczynek – gdziekolwiek będziecie, trzymajcie rękę na pulsie. Nadal możecie czytać „Forum Branżowe” w dowolnym miejscu i czasie.
Magazyn „Forum Branżowe” to pismo skoncentrowane na branży stolarki otworowej. W praktyczny sposób porusza kwestie rynkowe, ekonomiczne i technologiczne. Informuje o nowościach i innowacyjnych rozwiązaniach.

Dlaczego warto?
- Śledź wydarzenia z branży
Bądź na bieżąco i otrzymuj informacje o kluczowych wydarzeniach branży stolarki.
- Poznaj najnowsze technologie
Dowiedz się, jakie technologie są stosowane obecnie i jakie mogą pojawić się w przyszłości w branży stolarki budowlanej.
- Korzystaj z pomocy prawno-administracyjnej
Zapoznaj się z nowelizacjami przepisów i przydatnymi poradami dotyczącymi ważnych problemów w segmencie stolarki.
- Czytaj opinie ekspertów
Poznaj wiele ciekawych rozwiązań i dowiedz się jak z nurtującymi Cię problemami radzą sobie przedstawiciele branży w Polsce i za granicą.
- Otrzymuj praktyczne porady
Korzystaj z wiedzy i doświadczenia innych, sprawdzaj najskuteczniejsze rozwiązania i stosowane praktyki.
Zamów prenumeratę i przekonaj się sam! Napisz do nas na adres: prenumerata@forumbranzowe.com
Dostęp do elektronicznych wydań miesięcznika przysługuje także w ramach Pakietu Medialnego, usługi prasowej promującej firmę. Więcej o możliwościach i korzyściach Pakietu Medialnego dowiesz się TUTAJ

Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


