Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu jest mało efektywne. Warto zatem poszukać partnera, który oferuje wielokanałowe dotarcie do naszej grupy docelowej.

MULTIKANAŁOWOŚĆ

Wybierz partnera z wieloma kanałami dotarcia

publikacje drukowane

serwis internetowy

social media

podcast

serwisy partnerskie

eventy

usługi PR

realizacje wideo

Korzyści

Wiecej za mniej

Chęć zaistnienia w tak wielu kanałach z osobna może się wiązać ze sporymi nakładami (także czasu). Dlatego dobrym rozwiązaniem jest nadawca, który w swojej ofercie ma całą paletę multimedialnych możliwości.

Precyzyjnie planuj
działania marketingowe

Łącz korzyści

Redukuj koszty

Pozwala to nie tylko precyzyjnie planować działania marketingowe, ale też zredukować koszty. Można to porównać do zakupu kilku usług u operatora komórkowego, które okazują się w łącznym rozrachunku znacznie korzystniejsze dla klienta niż zakupione osobno.

Zobacz

Korzyści pakietu medialnego

Internetowa wizytówka firmy

Sylwetki przedstawicieli

Prenumerata elektroniczna

Dostęp do archiwum

Artykuły PR

Oferty pracy

Wyróżnione promocje cenowe

Proste rozwiązanie na początek
– spróbuj wielokanałowego dotarcia
już od 100 zł miesięcznie

Zaciekawiliśmy Cię?
Odezwij się do nas!

Na Fensterbau Frontale zapraszają: