Coraz więcej zakupów stolarki przez internet

Autor: |Data publikacji:

Firma debesto.com, która określa się mianem internetowego brokera stolarki, podała nam swoje wyniki finansowe za 2021 rok. Przedsiębiorstwo z Oleśnicy zanotowało w tym czasie kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Okazuje się, że klienci coraz chętniej dokonują zakupu stolarki całkowicie online.

Przychody debesto.com na koniec 2021 roku wyniosły 12,4 mln zł. Wcześniejszy sezon firma zakończyła przychodami na poziomie 9,6 mln zł, a to oznacza, że wzrost wyniósł niemal 30 proc. Wyniki pierwszego półrocza 2021 roku były lepsze od rezultatu osiągniętego po 12 miesiącach – od stycznia do czerwca 2021 wzrost przychodu był wyższy i wyniósł aż  45 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2020 (pisaliśmy o tym TUTAJ).

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com w rozmowie z nami tłumaczy, że spadek dynamiki wzrostu to wynik m.in. nieudanych inwestycji. Uważa jednak, że ten bagaż doświadczeń powinien zaprocentować w tym roku. Dominującym trendem sprzedażowym w firmie jest nadal ślusarka aluminiowa, a na ten sezon debesto.com stawia sobie ambitne cele.

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:

W tym roku chcemy utrzymać tempo wzrostu, nie zwiększając znacznie zatrudnienia. Planujemy rosnąć na poziomie 50 proc., ale głównie zwiększaniem efektywności obecnego zespołu.

Firma debesto.com to dobry przykład na to, że sprzedaż stolarki w internecie ma duży potencjał rozwojowy. W poprzednim sezonie ten internetowy broker stolarki odnotował 40 sprzedaży przeprowadzonych całkowicie online, od wpisania wymiarów po bezpieczną płatność internetową.

Jakie argumenty mogą przekonać klientów do zakupu stolarki przez internet?

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:

Dostępność 24 godziny na dobę, brak irytacji związanej z niekompetencją handlowca, brak błędów w zamówieniach online a na koniec cena niższa o marżę, którą normalnie pożera sprzedawca. Podsumowując – w nagrodę,  że nie muszę rozmawiać z zajętym, niekompetentnym i mylącym się człowiekiem – mogę kupić sobie okna sam, w dodatku 15 proc. taniej! Czy to mało?

Zobacz również

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.