Firma debesto.com, która określa się mianem internetowego brokera stolarki, podała nam swoje wyniki finansowe za 2021 rok. Przedsiębiorstwo z Oleśnicy zanotowało w tym czasie kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Okazuje się, że klienci coraz chętniej dokonują zakupu stolarki całkowicie online.
Przychody debesto.com na koniec 2021 roku wyniosły 12,4 mln zł. Wcześniejszy sezon firma zakończyła przychodami na poziomie 9,6 mln zł, a to oznacza, że wzrost wyniósł niemal 30 proc. Wyniki pierwszego półrocza 2021 roku były lepsze od rezultatu osiągniętego po 12 miesiącach – od stycznia do czerwca 2021 wzrost przychodu był wyższy i wyniósł aż 45 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2020 (pisaliśmy o tym TUTAJ).
Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com w rozmowie z nami tłumaczy, że spadek dynamiki wzrostu to wynik m.in. nieudanych inwestycji. Uważa jednak, że ten bagaż doświadczeń powinien zaprocentować w tym roku. Dominującym trendem sprzedażowym w firmie jest nadal ślusarka aluminiowa, a na ten sezon debesto.com stawia sobie ambitne cele.
Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:
W tym roku chcemy utrzymać tempo wzrostu, nie zwiększając znacznie zatrudnienia. Planujemy rosnąć na poziomie 50 proc., ale głównie zwiększaniem efektywności obecnego zespołu.
Firma debesto.com to dobry przykład na to, że sprzedaż stolarki w internecie ma duży potencjał rozwojowy. W poprzednim sezonie ten internetowy broker stolarki odnotował 40 sprzedaży przeprowadzonych całkowicie online, od wpisania wymiarów po bezpieczną płatność internetową.
Jakie argumenty mogą przekonać klientów do zakupu stolarki przez internet?
Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:
Dostępność 24 godziny na dobę, brak irytacji związanej z niekompetencją handlowca, brak błędów w zamówieniach online a na koniec cena niższa o marżę, którą normalnie pożera sprzedawca. Podsumowując – w nagrodę, że nie muszę rozmawiać z zajętym, niekompetentnym i mylącym się człowiekiem – mogę kupić sobie okna sam, w dodatku 15 proc. taniej! Czy to mało?
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.