PSB policzyło, że po trzech kwartałach ceny na materiały budowlane w sklepach należących do sieci wzrosły średnio o 1,4 proc. w porównaniu do 2019 r.
Grupa PSB podsumowało ceny we wrześniu. W tym miesiącu ceny wzrosły ogólnie o 1 proc. w stosunku do tego samego miesiąca w 2019 r. Patrząc na stolarkę, to tu klienci musieli zapłacić więcej o 2,4 proc. Stolarka budowlana – czyli przede wszystkim drzwi, to produkty, które znajdują się w czołówce, jeśli chodzi o wzrost cen w porównaniu z innymi grupami produktowymi.
Natomiast porównując dziewięć miesięcy tego roku z analogicznym okresem w 2019 r. widać, że ceny są wyższe o 1,4 proc. Stolarka znów znajduje się w grupie produktów o jednym z wyższych wzrostów cen. W III kwartałach tego roku klienci musieli zapłacić o 3,3 proc. więcej za stolarkę w porównaniu do 2019.
We wrześniu odbyły się VI Jesienne Targi Grupy PSB w wersji online. Udział w nich wzięło 78 dostawców (m.in. materiałów budowlanych) i 236 partnerów handlowych PSB. Wśród dostawców znaleźli się przedstawiciele branży stolarki otworowej (Domino, Hörmann, Sputnik, Velux i Voster). Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.