Cenny marketing

Red.: |Data publikacji:

Budvar Centrum to kolejny z producentów, który docenia znaczenie marketingu i reklamy. Firma nawiązała właśnie współpracę z agencją PR. Innym ciekawym tematem marketingowym z branży jest wyliczenie przez dziennikarzy wartości kampanii reklamowych prowadzonych przez fundację z Kornic.

Producenci okien, mimo pogarszania się koniunktury na rynku budowlanym, decydują się na inwestycje w marketing i reklamę. Jedna z firm, Budvar Centrum rozpoczęła współpracę z agencją 38 Content Communication, zajmującą się reklamą i public relations. Agencja pracuje nad kompleksową strategią dla producenta stolarki, a także opracowuje kampanię digital oraz jest odpowiedzialna za działania PR. Budvar nawiązał kooperacje z agencją w sierpniu, a pierwsze działania marketingowe zaplanowane zostały na wrzesień.

Jako jeden z elementów kampanii jest utworzenie strony internetowej www.pewniswego.pl, na której klienci indywidualni mogą znaleźć informacje przede wszystkim o promocji na okien energooszczędnych Budvaru. Wśród klientów 38 Content Communication są m.in. Atlas oraz Tubądzin.

Duży budżet na kampanie reklamowe ma z kolei fundacja „Nasze dzieci” z Kornic. To organizacja, która powiązana jest z Eko-Oknami, gdyż prezesem fundacji jest Mateusz Kłosek, właściciel tej największej polskiej firmy produkującej stolarkę. Jak podliczył portal Wirtualnemedia.pl, w czerwcu i lipcu fundacja mogła wydać na kampanie reklamowe ponad 26 mln zł! Są to szacunki na bazie badań przeprowadzonych przez Kantar Media. Fundusze zostały wydane na plakaty na billboardach w całej Polsce, wśród nich m.in. na te z hasłem „Gdzie są te dzieci?”.

Zobacz również

Globalny rynek systemów fasadowych z tendencją wzrostową

Globalny rynek systemów fasadowych z tendencją wzrostową

Wartość globalnego rynku systemów fasadowych ma w 2033 roku wynieść 630 mld dol, przy rocznym wzroście na poziomie 5,8 proc.

Eko-Okna i Classen zapłaciły miliony podatku CIT

Eko-Okna i Classen zapłaciły miliony podatku CIT

Eko-Okna i Classen należą do największych firm w regionie i jednocześnie największych podatników. Firmy zapłaciły CIT liczony w milionach.

NSG notuje wzrost przychodów

NSG notuje wzrost przychodów

NSG podliczył półrocze swojego roku finansowego. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży, także w segmencie szkła architektonicznego.

1