Cenny marketing

Red.: |Data publikacji:

Budvar Centrum to kolejny z producentów, który docenia znaczenie marketingu i reklamy. Firma nawiązała właśnie współpracę z agencją PR. Innym ciekawym tematem marketingowym z branży jest wyliczenie przez dziennikarzy wartości kampanii reklamowych prowadzonych przez fundację z Kornic.

Producenci okien, mimo pogarszania się koniunktury na rynku budowlanym, decydują się na inwestycje w marketing i reklamę. Jedna z firm, Budvar Centrum rozpoczęła współpracę z agencją 38 Content Communication, zajmującą się reklamą i public relations. Agencja pracuje nad kompleksową strategią dla producenta stolarki, a także opracowuje kampanię digital oraz jest odpowiedzialna za działania PR. Budvar nawiązał kooperacje z agencją w sierpniu, a pierwsze działania marketingowe zaplanowane zostały na wrzesień.

Jako jeden z elementów kampanii jest utworzenie strony internetowej www.pewniswego.pl, na której klienci indywidualni mogą znaleźć informacje przede wszystkim o promocji na okien energooszczędnych Budvaru. Wśród klientów 38 Content Communication są m.in. Atlas oraz Tubądzin.

Duży budżet na kampanie reklamowe ma z kolei fundacja „Nasze dzieci” z Kornic. To organizacja, która powiązana jest z Eko-Oknami, gdyż prezesem fundacji jest Mateusz Kłosek, właściciel tej największej polskiej firmy produkującej stolarkę. Jak podliczył portal Wirtualnemedia.pl, w czerwcu i lipcu fundacja mogła wydać na kampanie reklamowe ponad 26 mln zł! Są to szacunki na bazie badań przeprowadzonych przez Kantar Media. Fundusze zostały wydane na plakaty na billboardach w całej Polsce, wśród nich m.in. na te z hasłem „Gdzie są te dzieci?”.

Zobacz również

Nice ma nową strategię działania do 2025 r.

Nice ma nową strategię działania do 2025 r.

Nice opublikował swój pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju. Firma prezentuje w nim nową strategię rozwoju.

Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Dako otworzył właśnie swój nowy showroom w swojej siedzibie w Nowym Sączu. Także Aluprof inwestuje w salon, który otworzy w Wietnamie.

Slonawy chce inwestować w sprzedaż w USA

Slonawy chce inwestować w sprzedaż w USA

Compremum podliczyło wyniki ze sprzedaży za trzy kwartały. Spółka osiągnęła sprzedaż ponad 167 mln zł, w tym 13 proc. to stolarka.

1