Branżowisko #93 – ML System ratuje świat? Jak Polacy kupują drzwi?

Autor: |Data publikacji:

Tym razem rozpoczynamy od sensacyjnych wieści płynących z firmy ML System. Okazuje się bowiem, że zaprezentowała ona nowy produkt, który może zrewolucjonizować walkę z pandemią koronawirusa. Mowa o detektorze, który wykorzystuje technologię kropek kwantowych i wykrywa obecność cząstek koronowirusa w oddechu. Cały proces wygląda jak badanie alkomatem, a po kilkunastu sekundach na ekranie pokazuje się wynik: pozytywny lub negatywny. ML System to sztandarowy dostawca szyb fotowoltaicznych, z którymi branża okien i fasad wiąże ogromne nadzieje na przyszłość. W ubiegłym tygodniu spółka gościła Prezydenta Andrzeja Dudę, by zaprezentować w jego obecności „Covid Detector”.

Ponadto rozmawiamy o ścieżkach zakupowych Polaków przy zakupie drzwi wejściowych. Centrum Analiz Branżowych przeprowadziło badanie, z którego dowiadujemy się, jak nasi rodacy kupują tego typu produkty, które aspekty mają dla nich kluczowe znaczenie i jakiego czasu realizacji zamówienia oczekują po producentach. To bardzo ciekawa wiedza dla wszystkich producentów drzwi.

W końcu możemy poinformować też o współpracy polskiego producenta stolarki ze znanym polskim piłkarzem. Zapowiadaliśmy ten temat już kilka odcinków temu, a teraz nadszedł czas na szczegóły. O jakiej firmie i jakim popularnym sportowcu mowa? Dowiecie się z tego odcinka. Informujemy o tym jako pierwsi!

Nie zabrakło również najświeższych wieści z branży oraz ciekawych prognoz dotyczących domów inteligentnych. Na koniec, a jakże, Krótki Przegląd Ekonomiczny oraz wieńczący nasz podcast suchar.

Miłego słuchania/oglądania!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

 

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.