Branżowisko #67 – PUF zamknięty. Młodzi chcą smart home

Autor: |Data publikacji:

Powoli dochodzimy do takiej formuły podcastu, jaką zaplanowaliśmy sobie budując nowe studio, a że daje nam ono nowe możliwości, nie omieszkaliśmy z nich skorzystać! Po raz pierwszy w historii naszej audycji połączyliśmy się telefonicznie na żywo z naszym gościem. Był nim Marek Karwowski, nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy VIkking. Opowiedział nam o nowej roli, planach, jak i podejściu do prowadzenia biznesu.

Ważnym tematem tego odcinka jest również trudna sytuacja, z jaką się zmagał koszaliński zakład PUF (Q4Windows). Wykryto tam koronawirusa u kilkunastu pracowników, a zakład musiał zostać zamknięty na czas dezynfekcji. Rozmawiamy także o dużym europejskim badaniu, w którym sprawdzono, dlaczego decydujemy się lub rezygnujemy z zakupu produktów z kategorii smart home. Zbadano w nim również, czy inwestycje w dom inteligentny to domena ludzi młodych i jakie rozwiązania są dla Europejczyków najważniejsze.

W 67. odcinku sporo rozmawiamy o e-commerce. Jeden z wiodących koncernów, IFN, zainwestował właśnie w firmę specjalizującą się w sprzedaż stolarki online, a jeden z polskich przedstawicielach tego nowoczesnego kanału sprzedaży, firma Debesto, może pochwalić się znakomitymi wynikami w pierwszym półroczu 2020 r. Nie zapominamy oczywiście o Krótkim Przeglądzie Ekonomicznym, jak i o kończącym audycję sucharze. Miłego słuchania!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.