W tym odcinku podcastu Branżowisko skupiamy się na nowej akcji Klient Bezpieczny. Jej celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Kto może do niej dołączyć? Jak to zrobić? Na te pytania odpowiedzi znajdziecie w tym odcinku.
Ponadto rozmawiamy o firmach z naszej branży, które rekrutują nowych pracowników – to dobry sygnał w dobie pandemii. Rozmawiamy też z Renatą Szymańską, Rzecznikiem Klienta firmy Porta. Nie zapomnieliśmy oczywiście o najnowszych inwestycjach, zmianach personalnych oraz informacjach ekonomicznych. Na koniec zostawiliśmy oczywiście nieoceniony suchar!
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Zobacz również
Forum Webinar – nowości na sezon 2025 cz. I
O nowościach branży stolarki w I połowie 2025 roku opowiedzieli Aleksander Klos i Karol Klos. Forum Webinar odbył się w czwartek 15 maja.
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.