W tym odcinku Branżowiska główną rolę odgrywają liczby. Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Robert Klos (Forum Branżowe) rozmawiają o 200. odcinku miesięcznika Forum Branżowe. 16 lat na rynku wydawniczym, więc była to okazja, by porozmawiać zarówno o teraźniejszości miesięcznika, jak i jego początkach. Ponadto dużo czasu poświęcono liście 200 najdynamiczniej rozwijających się firm w branży. Poznamy ją we wspomnianym, 200. odcinku gazety. Nie zabrakło oczywiście aktualnych informacji ze świata stolarki, jak i tradycyjnego suchara na koniec audycji.
W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.
Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
Słuchaj nas na Spotify
Słuchaj nas na iTunes
Słuchaj nas na Google Podcasts
Słuchaj nas na Spreaker
Serwis internetowy Forum Branżowego
Strona internetowa Domu Bezpiecznego
Tagi
audycjabranżowiskocentrum analiz branżowychforum branżowegospodarkapodcastpodcast BranżowiskoprodukcjaRobert KlosstolarkaZobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.