Branżowisko #31 – 200. numer miesięcznika. Najbardziej dynamiczni w branży

Autor: |Data publikacji:

W tym odcinku Branżowiska główną rolę odgrywają liczby. Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) oraz Robert Klos (Forum Branżowe) rozmawiają o 200. odcinku miesięcznika Forum Branżowe. 16 lat na rynku wydawniczym, więc była to okazja, by porozmawiać zarówno o teraźniejszości miesięcznika, jak i jego początkach. Ponadto dużo czasu poświęcono liście 200 najdynamiczniej rozwijających się firm w branży. Poznamy ją we wspomnianym, 200. odcinku gazety. Nie zabrakło oczywiście aktualnych informacji ze świata stolarki, jak i tradycyjnego suchara na koniec audycji.

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

? Dołącz do grupy Branżowisko na Facebooku! Komentujmy, rozmawiajmy, inspirujmy się! Bardzo nam zależy, abyście współtworzyli z nami Branżowisko.
?Słuchaj nas na Spotify
?Słuchaj nas na iTunes
?Słuchaj nas na Google Podcasts
?Słuchaj nas na Spreaker
? Serwis internetowy Forum Branżowego
? Strona internetowa Domu Bezpiecznego

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.