Branżowisko #175 – Inwestycje Ekrado. Budvar stawia na marketing

Autor: |Data publikacji:

W 175. odcinku podcastu Branżowisko omawiamy ostatnie inwestycje firmy Erkado. Należąca do czołówki polskich producentów drzwi firma uruchomiła nową linię produkcyjną w zakładzie w Gościeradowie. Wytwarzane są na niej drzwi stalowe. Nowa linia ulokowana jest w hali, która została otwarta dokładnie rok temu a uroczyste zakończenie budowy odbyło się 22 sierpnia. Producent informuje, że w Gościeradowie nie tylko wybudował nowa halę o powierzchni 10 tys. mkw., ale także zmodernizował istniejący park maszynowy do produkcji drzwi wewnętrznych. Oprócz budowy nowej hali w Gościeradowie i uruchomieniu produkcji drzwi stalowych, duża inwestycja jest niemal zakończona w Radomiu. Powstała tu nowa hala o powierzchni 11 tys. mkw., która została otwarta w pierwszym kwartale tego roku. Producent planuje, że do 2025 r. przeznaczy na inwestycje i rozwój 65 mln zł.

Zapowiadamy też nowe webinarium, które odbędzie się 15 września o godz. 10:30. Będziemy prezentowali nowości na sezon 2023! Następnie przechodzimy w świat marketingu branżowego. Budvar Centrum to kolejny z producentów, który docenia znaczenie marketingu i reklamy. Firma nawiązała właśnie współpracę z agencją PR. Innym ciekawym tematem marketingowym z branży jest wyliczenie przez dziennikarzy wartości kampanii reklamowych prowadzonych przez fundację z Kornic.

W Krótkim Przeglądzie Ekonomicznym, który tym razem rzeczywiście jest bardzo krótki, omówiliśmy wyniki polskiego oddziału firmy Gealan. W Stoll Street przyjrzeliśmy się z kolei notowaniom spółek branżowych na GPW. Czy nasz wirtualny portfel jest tym razem na plusie? Na koniec oczywiście suchar.

Miłego słuchania/oglądania!

W Branżowisku rozmawiamy o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i, mamy nadzieję, tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy.

Zobacz również

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.

PlusyMinusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku

PlusyMinusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku

Trzydziesty czwarty odcinek podcastu PlusyMinusy emitujemy tuż po XXXIV edycji Forum 100, więc naturalnie odcinek wprost nawiązuje do wydarzenia które odbyło się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym. Krótko podsumowujemy sobie tę imprezę, a także rozwijamy wątki eksportowe poruszane podczas spotkania.

Branżowisko #221 – Sezon targowy 2025 w branży stolarki budowlanej

Branżowisko #221 – Sezon targowy 2025 w branży stolarki budowlanej

W pierwszym kwartale 2025 roku gościliśmy na wszystkich najważniejszych wydarzeniach targowych dla branży stolarki. To dobry moment by podsumować ten czas. W tym odcinku Karol Klos dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat targów BAU, Budma, Dach Forum, a także zapowiada imprezy które czekają nas w kolejnych miesiącach w Kielcach i Nadarzynie.