Branża startuje z wiosennymi kampaniami

Autor: |Data publikacji:

Wielu producentów stolarki zdecydowało się na wiosnę na ciekawe działania marketingowe. Nową kampanię mają m.in. Eko-Okna, Erkado i Wiśniowski.

Eko-Okna od kilku tygodni prowadzi kampanię reklamową w całej Polsce na billboardach. Na plakatach znajduje się hasło „Polsko uwierz w siebie!” , a pod spodem widnieje podpis Eko-Okna. Jest to już kolejna w tym roku kampania billboardowa ze słowami odnoszącymi się do słów Jana Pawła II. W lutym na plakatach widniał napis „Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze Tej Ziemi”. Wówczas autorem kampanii była fundacja z Kornic „Nasze Dzieci”. Pisaliśmy o tym TUTAJ. Teraz akcję reklamową prowadzi bezpośrednio producent stolarki.

Mateusz Kłosek, właściciel Eko-Okien dla naszego serwisu wyjaśniał motywy przedsięwzięcia:

W obecnej sytuacji, kiedy zawalił się cały system światowy, począwszy od cen, źródeł dostaw, poprzez świadomość bezpieczeństwa kraju, firm naszych rodzin, moim zdaniem aktualne stają się słowa Jana Pawła II „Polsko uwierz w siebie” wbrew każdej swojej słabości. Te słowa pozostawiam do interpretacji każdemu z nas, poniekąd odpowiedzialnego za materialny byt Polaków.

Erkado zdecydowało się na początku roku na rozpoczęcie pracy z agencją reklamową On Board Think Kong (OBTK). Odpowiada ona za budowę nowej strony internetowej producenta stolarki, działania public relations, obsługę mediów społecznościowych, a także działania reklamowe. OBTK także rozpoczęło na wiosnę dla swojego klienta nową kampanię reklamową pod hasłem: „Drzwi to nasz świat”. Jak wyjaśnia agencja, Erkado chce w tej kampanii podkreślić swoją 45-letnią historię i zaprezentować się „w kontekście wielopokoleniowej tradycji rodzinnej, fachowości oraz innowacyjnych rozwiązań produkcyjnych, sukcesów firmy w Polsce i na świecie”.

źródło:  Facebook

Nową kampanię wizerunkową z hasłem: „Wyobraź sobie, że możesz połączyć wszystko to, co najlepsze...” ma także Wiśniowski. Firma informuje, że po 30 latach działalności na rynku rozpoczyna kolejny etap z przesłaniem:

Klient budujący dom swoich marzeń, nie musi już wybierać między jakością, ceną, bezpieczeństwem i designem. Produkty z charakterystycznym “W” oferują to wszystko… jednocześnie. Wiśniowski to pomost łączący wizję z rzeczywistością.

Firma podkreśla, że jest dostawcą kompletnego zestawu stolarki. Kampania prowadzone będzie w telewizji, ale także w social mediach. Wiśniowski współpracować będzie także z influencerami.

Zobacz również

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.