Axor Industry zalicza rewelacyjny rok!

Autor: |Data publikacji:

Axor Industry planuje zakończyć ten rok wzrostem sprzedaży na poziomie 150 proc. Tak wysoka prognoza wynika z dużego popytu na okucia firmy w ostatnich miesiącach.

Axor Industry w tym roku jedynie w marcu zanotował spadek w przychodach ze sprzedaży – były one niższe o 20 proc. Jednak już w kolejnych miesiącach firma odnotowała wzrost wartości przychodów i to na poziomie ok. 100 proc. Jest to więc bardzo dobry okres dla Axora, dlatego firma zakłada, że cały rok zakończy wzrostem na poziomie 150 proc.

Dobre wyniki firmy w tym roku to efekt kilku zdarzeń. Jak przyznaje Eugeniusz Mazur z Axora, firma działa w Polsce od czterech lat. Dwa pierwsze lata były okresem budowania pozycji na rynku, rozpoznawalności marki, zdobywania klientów i ich zaufania. Obecny rok to czas, gdy firma już odczuwa efekty wcześniejszych działań marketingowych i zaczyna w dużych ilościach sprzedawać swoje okucia do stolarki.

W tym roku na wzrost przychodów Axora wpłynęła także pandemia. Wielu konkurencyjnych dostawców okuć na polskim rynku miało problemy z dostawami na czas. Wynikało to m.in. z powodu wstrzymania prac w części fabryk. Producenci okien szukali więc nowych dostawców i kierowali się do Axora. Firma pracowała cały czas i dostarczała okucia w terminie. Poza tym wyroby oferowane przez Axora są tańsze od konkurencyjnych i mają dość uniwersalną konstrukcję, co również stanowiło zaletę dla producenta.

Eugeniusz Mazur z Axor Industry ocenia, że jeśli chodzi o sytuację handlową firmy, będzie ona bardzo dobra także w przyszłym roku. Axor ma stałych klientów, zyskał w tym roku wielu nowych i spodziewa się, że pojawią się kolejni. Przedstawiciel firmy uważa, że trend szukania przez producentów tańszych komponentów do okien w przyszłym roku się utrzyma.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.