Assa Abloy chce dołączyć do firm posiadających ProfiSalony

Autor: MR |Data publikacji: 2019-01-11

Assa Abloy wraz z Assa Abloy Mercor Doors ogłosiły konkurs na koncepcję architektoniczną salonu wystawowego. To już kolejna firma, która doceniła znaczenie profesjonalnych salonów z produktami.

Assa Abloy przeniosła się do nowej siedziby, przy ulicy Iłżeckiej 24 w Warszawie. W tym miejscu firma chce zorganizować tzw. show room, w którym zaprezentowane zostaną produkty marki Assa Abloy i Assa Abloy Mercor Doors. Dlatego ogłoszony został konkurs dla architektów i projektantów na najlepszą koncepcję salonu.

Salon Happy Home Somfy otwarty w połowie 2018 r. w Warszawie

Pomysł na profesjonalnie zaaranżowany show room nie jest jednak nowy w branży. Już od pewnego czasu widać na rynku tendencję do tego, by prezentować własne produkty w odpowiedniej oprawie. W ubiegłym roku tego typu placówkę otworzyło w Polsce Somfy. Firma oferuje specjalistyczne produkty, a te najbardziej przekonają do siebie klienta wówczas, gdy wcześniej będzie mógł je wypróbować. Firma nazwała salon Happy Home Somfy. Jego goście mogą zapoznać się w nim z technologiami przeznaczonymi dla domu inteligentnego. Salon wyposażony jest w urządzenia, którymi można sterować za pomocą panelu dotykowego.

Także Krispol stworzył nową koncepcję salonów o nazwie Krishome. Są to przygotowane przez architekta projekty sklepów, które przede wszystkim wyróżniają się spójnością wizualną. Klient może zapoznać się w nich nie tylko z produktami Krispolu, ale też skorzystać z fachowej porady. Krishome jest bowiem spójną koncepcją także pod względem obsługi klienta.

Salon Krishome partnera handlowego Krispolu.

Natomiast od wielu już lat inwestorów przyciągają sklepy Oknoplastu. Producent dużą uwagę poświęca temu, by partnerzy handlowi odpowiednio zaprezentowali stolarkę z Krakowa – w sklepach znajduje się wystawka, prezentująca najciekawsze rozwiązania Oknoplastu. Klienci mogą na miejscu sprawdzić, jak prezentują się i działają okna czy drzwi z różnych linii produktowych.

W sklepie partnera Oknoplastu klient znajdzie profesjonalną obsługę.

Podobny pomysł od kilku lat realizuje również Wiśniowski. Salony tej firmy to zazwyczaj show roomy, w których klient może zapoznać się z szeroką ofertą produktów, od ogrodzeń prezentowanych przed budynkiem pod gołym niebem, po stolarkę wewnątrz budynku. Wspólnym mianownikiem dla opisanych salonów jest profesjonalna obsługa. Są to bowiem miejsca, w których klient powinien nie tylko sprawdzić, jak działają produkty, ale otrzymać odpowiedź na wszystkie pytania i wątpliwości.

Produkty Wiśniowskiego także prezentowane są przed budynkiem.

 

 

Zobacz również

50-letni Stolbud zmienia właściciela

50-letni Stolbud zmienia właściciela

Stolbud Włoszczowa SA zaoferował spółce ZPUE SA, kierowanej przez Bogusława Wypychewicza, nabycie w całości nowej emisji akcji tej spółki. Zarząd ZPUE podjął tą ofertę.

Raport: co sądzą producenci okien o dostawcach?

Raport: co sądzą producenci okien o dostawcach?

Centrum Analiz Branżowych przygotowało raport pt. „Opinie producentów okien o dostawcach, edycja 2019”. Dowiadujemy się z niego, jacy dostawcy  profili aluminiowych, z tworzyw sztucznych oraz okuć są najbardziej cenieni w branży. Przynosi on też ciekawą wiedzę na temat najistotniejszych dla producentów cech dobrych dostawców.

MADE EXPO – Polacy na włoskich targach

MADE EXPO – Polacy na włoskich targach

Tegoroczne targi made Expo w Mediolanie odbyły się w dniach 13-16 marca. Prezentowały się tam polskie firmy, dominowali producenci okien i drzwi.