Analizy i opinie
Włoszczowa bez Stolbudu
Włoszczowa bez Stolbudu – to było dotychczas nie do wyobrażenia – wokół tego zakładu to miasto wyrosło i rozkwitło. Tak trochę jak Kraków bez Wawelu, jak Warszawa bez Pałacu Kultury, jak Gdańsk bez Stoczni… nie do wyobrażenia.. a jednak.
Czytaj dalejJak przetrwać upały w domu?
Jak zadbać o właściwą temperaturę w domu, by przerwać upały w dobrym zdrowiu i kondycji? Oto kilka praktycznych porad, by nie dać się upałom w naszych czterech kątach.
Czytaj dalejTechnologia dźwignią wzrostu
Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.
Czytaj dalejWszystko zgodnie z planem
Kończy się pierwsze półrocze 2019 r. To dobry moment, by zapytać firmy o nastroje po pierwszych 6 miesiącach. Tym razem zapytaliśmy o to Marcina Szewczuka, szefa marketingu firmy Aluplast.
Czytaj dalejCiekawość rynku i klienta
Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast rozmawiał z portalem 4stars.pl o czynnikach sukcesu. Naszą uwagę zwróciła „ciekawość”, której pan Prezes poświęcił większy fragment tej rozmowy.
Czytaj dalejKolonizatorzy i populiści
Arkadiusz Muś, na łamach miesięcznika Forbes: Mam bardzo krytyczny stosunek do części polskich przedsiębiorców, szczególnie do tych, którzy ciągle narzekają. Jeśli jest im tak źle, to może powinni dać sobie spokój z biznesem?
Czytaj dalejUdany relaks pod pergolą
Popularność pergoli tarasowych i ogrodowych wzrasta w ostatnich latach. Pozwalają na korzystanie z tarasu podczas letnich upałów, ale i w czasie niepogody oraz w chłodniejszych porach roku. Ich konstrukcje i działanie zobaczyć można w wielu salonach na terenie Polski.
Czytaj dalejBranża musi stawiać sobie wymagania
Paweł Zajkowski z firmy ZED jest pierwszym doradcą klienta polecanym przez program Dom Bezpieczny. Rozmawiamy o perspektywach rozwoju salonów stolarki i dystrybucji w naszym kraju oraz o niemieckiej perspektywie.
Czytaj dalej