Analizy i opinie
E-commerce: moda, znak czasu, wartość dodana, czy pułapka?
Stopniowe przenoszenie działalności firm, zwłaszcza w aspekcie handlowo-marketingowym, do internetu zdecydowanie przyśpieszyło w dobie pandemii koronowirusa. Niesie jednak z sobą sporo wyzwań i pułapek.
Czytaj dalejBądźmy razem. Pomagajmy
Wielu właścicieli firm stara się pomagać lokalnym szpitalom i ich personelowi. Aby ta pomoc była najbardziej efektywna warto zjednoczyć działania. Gorąco polecamy w tym celu Fundację „Jesteśmy Razem Pomagamy!”
Czytaj dalejRewolucja w stylistyce okien
Podczas ArchiDay, czyli wielkiego wydarzenia online skierowanego do architektów, które odbyło się w dniach 12-16 października 2020 r., Izabela Tryba z firmy OknoPlus mówiła w studio nagraniowym Forum Branżowego o trendach w stolarce okiennej i roli nowoczesnego okna w aranżacji wnętrza.
Czytaj dalejAutomatyzacja produkcji dzięki wynajęciu robotów?
Platforma Robotów to marketplace, łączący firmy, które myślą o zwiększeniu automatyzacji zakładu z przedsiębiorstwami zajmującymi się projektowaniem i produkcją robotów. Zobacz ile kosztuje zakup i jak funkcjonuje platforma.
Czytaj dalejPolak Polakowi wilkiem?
Zbigniew Mendel w swoim felietonie zauważa niepokojące zjawisko na rynkach eksportowych – polskie firmy w walce o zagraniczne kontrakty zaczynają wzajemnie zwalczać się niską ceną i marżą. Jakie niesie to za sobą konsekwencje?
Czytaj dalejJak przetrwać kwarantannę – dziennik
Wiosenna epidemia koronawirusa wprowadziła do naszej rzeczywistości zjawisko kwarantanny. Jeden z naszych wiernych Czytelników także został nią objęty i zechciał zrelacjonować nam jak takie odosobnienie przebiega.
Czytaj dalejSpołeczna odpowiedzialność biznesu dzisiaj
Społeczna odpowiedzialność biznesu to przede wszystkim odpowiedzialność za własnych pracowników i ich rodziny. Od ich kondycji psycho-fizycznej zależy kondycja zarówno tej naszej branży, jak i całej gospodarki.
Czytaj dalejEwolucja branży
Ryszard Dyka, dyrektor zarządzający MACO Polska jest bohaterem naszego wywiadu okładkowego w październikowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe. Tu dalsza część rozmowy, w której poruszamy tematy związane z pandemią i podejmowaniem trudnych decyzji w jej czasie, o prognozach na 2021 r. oraz innowacjach.
Czytaj dalej