Analizy i opinie

Arystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie

Arystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie

Panująca dosyć powszechnie euforia w ocenie rodzimej rzeczywistości gospodarczej i jej perspektyw – niezależnie od sektorowej specyfiki i jej niuansów – wymaga rzetelnej próby analizy podstaw takich ocen i pozytywnych rekomendacji.

Czytaj dalej
Sytuacja zaczyna się stabilizować

Sytuacja zaczyna się stabilizować

Menedżerów naszej branży zapytaliśmy jak bardzo komplikuje im życie brak komponentów do produkcji stolarki i czy zjawisko to się nasila. Wśród kilkunastu wypowiedzi, głos zabrał również pan Karol Bączek, prokurent w Amex-Bączek.

Czytaj dalej
Nowe logo i rebranding marki DINDECORMultiPublikacja

Nowe logo i rebranding marki DINDECOR

DINDECOR polski producent wypełnień drzwiowych rozpoczyna transformacje swojej marki z nowym hasłem firmowym OTWARCI NA INNOWACJE.

Czytaj dalej
Stalking gospodarczy

Stalking gospodarczy

Jacek Siwiński, prezes Velux Polska, wziął udział jako panelista sesji „Inwestycje zagraniczne” podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Szef Veluxa mówił o czynnikach wpływających na decyzje o podejmowaniu inwestycji w Polsce, ale też o stalkingu, którego doświadcza jego firma.

Czytaj dalej
Eksport wokół komina

Eksport wokół komina

Krzysztof Domarecki, założyciel i główny udziałowiec Seleny, wystąpił na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach w panelu „Polski eksport: jak wykorzystać nowe szanse”, gdzie zwrócił uwagę na cztery podstawowe warunki osiągnięcia sukcesu w eksporcie.

Czytaj dalej
Jesteśmy odpowiedzialni za 3 tys. ludzi

Jesteśmy odpowiedzialni za 3 tys. ludzi

Niedawno głośnym echem odbiła się decyzja Oknoplastu – firma ogłosiła  nowy regulamin premii frekwencyjnej, której wypłacenie miało być uzależnione już nie tylko od obecności w pracy, ale też od posiadania świadectwa szczepień. Firma się z pomysłu wycofała , ale nadal namawia pracowników do szczepień.

Czytaj dalej
Budownictwo nie stanie w miejscu

Budownictwo nie stanie w miejscu

Janusz Bubień, szef Urban Polska, jednego z czołowych dostawców maszyn do produkcji stolarki, zabrał głos na łamach naszego miesięcznika, dzieląc…

Czytaj dalej
Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.

Czytaj dalej