Analizy i opinie
Arystotelesowski złoty środek i przyzwoitość w biznesie
Panująca dosyć powszechnie euforia w ocenie rodzimej rzeczywistości gospodarczej i jej perspektyw – niezależnie od sektorowej specyfiki i jej niuansów – wymaga rzetelnej próby analizy podstaw takich ocen i pozytywnych rekomendacji.
Czytaj dalejSytuacja zaczyna się stabilizować
Menedżerów naszej branży zapytaliśmy jak bardzo komplikuje im życie brak komponentów do produkcji stolarki i czy zjawisko to się nasila. Wśród kilkunastu wypowiedzi, głos zabrał również pan Karol Bączek, prokurent w Amex-Bączek.
Czytaj dalejNowe logo i rebranding marki DINDECOR
DINDECOR polski producent wypełnień drzwiowych rozpoczyna transformacje swojej marki z nowym hasłem firmowym OTWARCI NA INNOWACJE.
Czytaj dalejStalking gospodarczy
Jacek Siwiński, prezes Velux Polska, wziął udział jako panelista sesji „Inwestycje zagraniczne” podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Szef Veluxa mówił o czynnikach wpływających na decyzje o podejmowaniu inwestycji w Polsce, ale też o stalkingu, którego doświadcza jego firma.
Czytaj dalejEksport wokół komina
Krzysztof Domarecki, założyciel i główny udziałowiec Seleny, wystąpił na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach w panelu „Polski eksport: jak wykorzystać nowe szanse”, gdzie zwrócił uwagę na cztery podstawowe warunki osiągnięcia sukcesu w eksporcie.
Czytaj dalejJesteśmy odpowiedzialni za 3 tys. ludzi
Niedawno głośnym echem odbiła się decyzja Oknoplastu – firma ogłosiła nowy regulamin premii frekwencyjnej, której wypłacenie miało być uzależnione już nie tylko od obecności w pracy, ale też od posiadania świadectwa szczepień. Firma się z pomysłu wycofała , ale nadal namawia pracowników do szczepień.
Czytaj dalejBudownictwo nie stanie w miejscu
Janusz Bubień, szef Urban Polska, jednego z czołowych dostawców maszyn do produkcji stolarki, zabrał głos na łamach naszego miesięcznika, dzieląc…
Czytaj dalejSkuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów
Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.
Czytaj dalej