Analizy i opinie

Słowo się rzekło… w biznesie

Słowo się rzekło… w biznesie

Są w biznesie procesy i zjawiska o ponadczasowym znaczeniu i analogicznej wartości, bez względu na skalę i sektor prowadzonej działalności. Jednym z nich jest odpowiedzialność za słowo – pisze Zbigniew Mendel.

Czytaj dalej
Wzrosty niewielkie, ale stabilne

Wzrosty niewielkie, ale stabilne

Krzysztof Granicki, szef Pilkingtona w Polsce z optymizmem patrzy na obecny sezon. Wzrosty mogą być niewielkie, mówi, ale wszystko wskazuje na to, że stabilne, co jest obecnie najważniejsze.

Czytaj dalej
Maszyny i narzędzia na rok 2021

Maszyny i narzędzia na rok 2021

Branża maszynowa jest ściśle zależna od sytuacji w przemyśle. A covidowy rok 2020 nie był dla producentów stolarki tak zły jak dla wielu innych gałęzi gospodarki. Producenci utrzymali poziom produkcji i nie zawiesili planów inwestycyjnych.

Czytaj dalej
Dilerzy są wciąż ważni

Dilerzy są wciąż ważni

Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda jest Gościem lutowego wydania naszego miesięcznika, gdzie opowiada o efektach minionego roku i planach na kolejny sezon. Jednym z wątków rozmowy jest digitalizacja firmy i nowy pomysł na sprzedaż.

Czytaj dalej
Dom reagujący dynamicznie

Dom reagujący dynamicznie

Janusz Komurkiewicz, członek zarządu Fakro twierdzi, że wszystkie produkty firmy Fakro oferowane są w wersji elektrycznej już od kilku lat, zapewniając dom ciepły, energooszczędny i dynamicznie reagujący na potrzeby użytkowników.

Czytaj dalej
Przyszłość mieszkaniówki pod znakiem zapytania

Przyszłość mieszkaniówki pod znakiem zapytania

W 2020 r. oddano do użytkowania niewiele ponad 220 tys. mieszkań i domów. Takie liczby kojarzyły się do niedawna wyłącznie z PRL, a ściślej z epoką Edwarda Gierka w latach 70. Czy utrzymujący się od sześciu lat silny trend wzrostowy uda się utrzymać?

Czytaj dalej
Patrzymy z optymizmem w przyszłość

Patrzymy z optymizmem w przyszłość

Michał Dudziak, prezes zarządu G-U Polska podsumował miniony rok w firmie. G-U osiągnęło wzrost w sprzedaży i inwestuje w rozwój.

Czytaj dalej
Jeżeli nie sprzedaż, to może chociaż zakupy?

Jeżeli nie sprzedaż, to może chociaż zakupy?

W swoim felietonie dr Zbigniew Mendel porusza często niedocenianą kwestię obszaru optymalizacji biznesowej, jaką są szeroko pojmowane zakupy towarów, usług, surowców, materiałów i komponentów produkcyjnych. Jak można tu zaoszczędzić?

Czytaj dalej