Analizy i opinie
Zaproszenie do zwiększenia sprzedaży
Krzysztof Domarecki, założyciel i były prezes Seleny, na Europejskim Kongresie Gospodarczym wyraził przekonanie o nadchodzącej dekadzie koniunktury gospodarczej, ale też zwrócił uwagę na konieczność współpracy przedsiębiorców ze strukturami państwowymi.
Czytaj dalejPolacy budują i remontują
Ryszard Florek, prezes Fakro, powiedział na konferencji Impact, że koronawirus nie zaszkodził branży budowlanej, jednak deweloperski boom powoduje obecnie brak surowca na rynku.
Czytaj dalejZarządzanie zmianą
W majowym numerze naszego miesięcznika „Forum Branżowe” zapytaliśmy marketingowców z branży o rewolucję w działaniach ich firm w dobie pandemii. Kontynuujemy te rozmowy. Oto wypowiedzi kolejnych menadżerów na temat zmian w strategiach marketingowych w ostatnim czasie.
Czytaj dalejStolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu
Gdyby przełożyć dominujący w branży stolarki sposób myślenia na inne kategorie gospodarki, to w logo marek motoryzacyjnych mielibyśmy auta, a na sprzęcie elektronicznym widniałyby symbole nawiązujące do pralek, lodówek czy laptopów – mówi Bartek Kotowicz, założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, inicjator „Przewodnika brandingowego”
Czytaj dalejRebranding to znacznie więcej niż zmiana logo
W ostatnich tygodniach kilka marek stolarki zaprezentowało swój rebranding. Co się kryje za tym hasłem i w jakim celu się go przeprowadza? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Krzysztof Karaś, brand consultant & brand designer w agencji brandingowej Cucaburra.
Czytaj dalejE-commerce nie zastąpi dilerów
Robert Jaśkiewicz, prezes zarządu Akant, udzielił wywiadu w majowym wydaniu Forum Branżowe, w którym podzielił się m.in. swoim doświadczeniem w e-commerce. Szefa Akantu zapytaliśmy czy możliwe jest, jego zdaniem, zastąpienie tradycyjnej sieci dystrybucyjnej sprzedażą internetową.
Czytaj dalejMarketing na nowe czasy
Rok 2020 w obszarze biznesu to czas przewartościowań oraz modyfikacji strategii: przekształcania modeli biznesowych, komunikacji marek z klientami, na rzecz…
Czytaj dalejNajwiększe wzrosty eksportu są poza Europą
Maksymilian Miros, główny analityk Centrum Analiz Branżowych był bohaterem wywiadu okładkowego kwietniowego numeru miesięcznika Forum Branżowe. Poniżej bardzo ciekawy wątek eksportu polskiej stolarki, który nie znalazł się w gazecie.
Czytaj dalej