Amex-Bączek chce zaskoczyć rynek nowym produktem

Red.: MR |Data publikacji: 2020-06-24

Amex-Bączek podliczył, że w okresie od stycznia do końca maja firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 11 proc. Producent wciąż inwestuje w nowe technologie oraz w moce produkcyjne i spodziewa się dalszych wzrostów.

Minione półrocze było dla wielu firm trudnym okresem, ze względu na ograniczenia w prowadzeniu działalności spowodowane pandemią. Jednak   Amex-Bączek zakończył ten okres na plusie. Firma podsumowuje, że szczególnie dobry pod względem sprzedaży był pierwszy kwartał, a trudności, podobnie jak w innych przedsiębiorstwach, pojawiły się w kwietniu.

Dyrektor handlowy firmy, Piotr Bochenek zauważa:

W maju ponownie zanotowaliśmy wzrost sprzedaży i już dzisiaj możemy powiedzieć, że także czerwiec zakończymy wzrostem.

Firma się rozwija, inwestując w nowe technologie. Amex-Bączek, dla swojego partnera we Włoszech, od pewnego czasu produkuje stolarkę wykończoną w nowej technologii. Firma postanowiła właśnie wprowadzić ją na rynek polski. Jest to produkt premium skierowany wyłącznie do wybranych partnerów handlowych. Obecnie finalizowane są umowy dotyczące przyszłej współpracy. To nowe rozwiązanie związane z wykończeniem stolarki z PCW jest zupełnie nieznane na polskim rynku. Firma zapowiada, że już wkrótce zdradzi szczegóły na ten temat i rozszerzy dystrybucję o kolejnych partnerów. Nowa technologia wymaga dodatkowej przestrzeni, dlatego producent zdecydował się także na powiększenie powierzchni produkcyjnej.

Spółka dynamicznie się rozwija i już planuje kolejne duże inwestycje. Aktualnie trwają procedury dotyczące pozyskania dofinansowania na rozbudowę i unowocześnienie produkcji konstrukcji aluminiowych, gdyż ten segment działalności cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.

W strukturze organizacyjnej Amex-Bączek też zaszły ostatnio spore zmiany. Nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu objęła Anna Baranik – menedżer z dużym doświadczeniem w pracy w firmie produkcyjnej z branży budowlanej. Zarządzała marketingiem i sprzedażą w Jagram-Pro, zakładzie specjalizującym się w produkcji drewnianych elementów gięto-klejonych. Jak przyznaje, jej doświadczenie na pewno przyda się w Amex-Bączek i nie bez znaczenia będzie jej świeże spojrzenie na działalność firmy z perspektywy kobiety, bo to przecież kobiety najczęściej wybierają i kupują do domów okna. Do zadań dyrektor Baranik należeć będzie wspieranie procesów handlowych i kierowanie działaniami marketingowymi spółki.

Zobacz również

Były dyrektor Drutexu oskarżany w Bytowie

Były dyrektor Drutexu oskarżany w Bytowie

W biznesie niezbędny jest łut szczęścia, a to opuściło chyba Bogdana Gierszewskiego, byłego dyrektora produkcji Drutexu, który po konflikcie ze stryjem postanowił pójść „na swoje”....

Renolit też się zmienia!

Renolit też się zmienia!

Renolit od lipca ma nowego członka zarządu - jest to Thomas Sampers. Firma także od maja wyodrębniła i podzieliła się na 13 odrębnych jednostek rynkowych.

Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Aluprim zbuduje w Tarnowie do 2024 r. nową halę produkcyjną. Będzie w niej wytwarzana stolarka aluminiowa. Koszt inwestycji, to ok. 4,2 mln zł.

1