AM Okna uruchamiają nowy zakład produkcyjny. Hala o powierzchni 5 tys. mkw. będzie wyposażona w centrum tnąco-obróbcze do okien PCW i profili drzwiowych. Stawia też na outletową sprzedaż stolarki online.
Jest to dopiero początek rozbudowy (wcześniej wspominaliśmy o niej TUTAJ), która, jak przekazała nam Justyna Ratajczak, szefowa marketingu firmy, potrwa ok. 2 lata. Pierwszy etap inwestycji najprawdopodobniej ruszy już w kwietniu br.
AM Okna weszły we współpracę z firmą Stürtz, od której zakupiły centrum tnąco-obróbcze serii FlexCenter i to właśnie w oparciu o rozwiązania tego producenta będą rozwijać produkcję. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, dąży ona do jak największej automatyzacji produkcji, dlatego docelowo fabryka zostanie wyposażona w m.in. sprzęt umożliwiający automatyczne sortowanie zgrzanych ram i skrzydeł, ich transport, okuwanie oraz sortowanie szkła. Planowane są również mechanizmy służące do m.in. wizualizacji danych produkcyjnych, nieprzerwanego napełniania magazynu, podfrezowania uszczelki a także frezowania pod słupek.
Kolejnym planowanym przez firmę przedsięwzięciem jest outlet okienny, który z zakładki na oficjalnej stronie producenta przekształcić się ma w oddzielny, dedykowany serwis. Jak przekazała nam przedstawicielka firmy, outlet sprzedawać będzie produkty powystawowe, zamówienia, które nie zostały odebrane przez klientów czy takie, które zostały wycofane z oferty lub z wadą niewpływającą na funkcjonowanie, ale za to w bardzo okazyjnej cenie. Jak podsumowuje w rozmowie z nami Justyna Ratajczak:
To sposób na czyszczenie magazynu na zasadach win-win, bo klienci maja szansę kupić pełnowartościowy produkt w niespotykanej na rynku cenie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".