Aluron, producent systemów aluminiowych z Zawiercia, poinformował, że do kadry menadżerskiej firmy dołączył nowy dyrektor Działu Badań i Rozwoju, regionalna dyrektorka sprzedaży oraz menadżerka ds. marketingu i PR-u.
Artur Blukacz został nowym dyrektorem Działu Badań i Rozwoju firmy Aluron. Przez kilka ostatnich lat piastował on funkcję dyrektora R&D w Yawalu. Jest absolwentem Politechniki Częstochowskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1997 roku związany jest z branżą systemów aluminiowych i ma wyrobioną pozycję eksperta w świecie architektonicznych systemów aluminiowych.
Artur Blukacz, dyrektor Działu Badań i Rozwoju firmy Aluron:
Cieszę się z możliwości współpracy z multisystemodawcą, który naprawdę rozumie potrzeby rynku i swoich partnerów biznesowych. Systemy zaprojektowane przez dział badań i rozwoju Aluronu odznaczają się najwyższą jakością i zaawansowaną technologią. Firma stawia na kompleksowość i funkcjonalność produkowanych rozwiązań, co osobiście również dla mnie odgrywa kluczową rolę.
Nową menadżerką w Aluronie jest również Katarzyna Bieńkowska, która objęła stanowisko Dyrektora Regionalnego Sprzedaży. Jest ona absolwentką Politechniki Wrocławskiej. Ma wieloletnie doświadczenie w branży, a w swojej karierze zawodowej pracowała w takich firmach jak: Glassolutions Saint-Gobain, AGC Glass Europe, Team Plast, Matplast oraz Yawal S.A.
To nie koniec zmian personalnych w Aluronie. We wrześniu menadżerką ds. Marketingu i PR została Magdalena Respondek-Ambroży. To absolwentka Uniwersytetu Opolskiego oraz studiów podyplomowych w Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2016-2022 pracowała w firmie Yawal, gdzie piastowała stanowiska związane z komunikacją i marketingiem. Wcześniej związana była z branżą sportową.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.