• Kontakt
  • Dotacje na okna
  • Prenumerata
  • Logowanie
Forum Branżowe
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
    • MultiPublikacje
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Podcasty
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
    • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
Forum Branżowe portal branży stolarki > Wydarzenia > Aluprof zmienia wizerunek!

Aluprof zmienia wizerunek!

Autor: PG |Data publikacji: 2021-04-19

Firma Aluprof po 15 latach funkcjonowania marki w obecnym formacie postanowiła przeprowadzić rebranding. Systemodawca zaprezentował właśnie nowy znak graficzny, który będzie można od dziś zobaczyć w spotach telewizyjnych emitowanych w ramach szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Pokazujemy je jako pierwsi.

Dopełnieniem nowego znaku graficznego jest hasło „Let’s build a better future”. Nawiązuje też do niego tegoroczna kampania promocyjna marki o nazwie Future Builders. Więcej na temat zaplanowanych w jej ramach działań Aluprof zdradzi już wkrótce.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA:

Logotyp wyraża naszą innowacyjność, doświadczenie i troskę o środowisko. Wierzę, że wszystkim nam wspólnie uda się zbudować lepszą przyszłość – dla planety, branży i dla nas samych.

Rebranding zbiega się z ogłoszoną niedawno długofalową strategią spółki (pisaliśmy o tym TUTAJ), w której ważną rolę mają odgrywać ekologia, recykling i innowacyjność. Rozwój produktów, usług i procesów ma odpowiadać wyzwaniom związanym ze zmianami klimatu, a także zrównoważonemu podejściu do rozwoju firmy.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA:

Aluminium to surowiec przyszłości, który zmienia kształt współczesnego budownictwa. Pozwala na uzyskanie spektakularnych form przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych parametrów technicznych. Wdrożyliśmy w firmie działania, dzięki którym udało nam się sześciokrotnie obniżyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery przy produkcji aluminium pierwotnego (względem średniej emisji przedsiębiorstw na świecie). Idąc tym tropem – do 2025 roku obniżymy emisję dwutlenku węgla o 15%. Naszą ambicją jest podążanie w kierunku neutralności klimatycznej do 2050 roku. W związku z tym, poza głównymi obszarami naszej działalności biznesowej, tematami, jakie będziemy poruszać w najbliższych latach, będą zrównoważony rozwój budownictwa oraz jego wpływ na środowisko, społeczeństwo oraz biznes.

TweetLinkedInFacebook

Tagi

AluprofGrupa Kętykampania telewizyjnanowe logorebrandingroletysystemy aluminiowe

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.

Facebook

Forum Branżowe

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami w branży stolarki, fasad, bram i osłon?
Zapisz się do naszego newslettera!

Subskrybuj
Prenumerata
  • W najnowszym wydaniu
  • W kolejnym numerze
  • Prezentacja gazety
  • Prenumerata
  • Reklama
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
    • MultiPublikacje
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Podcasty
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
    • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
© Forum Branżowe 2025 | Polityka prywatności

Podaj adres e-mail na który prześlemy link potwierdzający Twój głos.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie polityki prywatności.

Akceptuję