• Kontakt
  • Dotacje na okna
  • Prenumerata
  • Logowanie
Forum Branżowe
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
    • MultiPublikacje
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Podcasty
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
    • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
Forum Branżowe portal branży stolarki > Wydarzenia > Aluprof zmienia wizerunek!

Aluprof zmienia wizerunek!

Autor: PG |Data publikacji: 2021-04-19

Firma Aluprof po 15 latach funkcjonowania marki w obecnym formacie postanowiła przeprowadzić rebranding. Systemodawca zaprezentował właśnie nowy znak graficzny, który będzie można od dziś zobaczyć w spotach telewizyjnych emitowanych w ramach szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Pokazujemy je jako pierwsi.

Dopełnieniem nowego znaku graficznego jest hasło „Let’s build a better future”. Nawiązuje też do niego tegoroczna kampania promocyjna marki o nazwie Future Builders. Więcej na temat zaplanowanych w jej ramach działań Aluprof zdradzi już wkrótce.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA:

Logotyp wyraża naszą innowacyjność, doświadczenie i troskę o środowisko. Wierzę, że wszystkim nam wspólnie uda się zbudować lepszą przyszłość – dla planety, branży i dla nas samych.

Rebranding zbiega się z ogłoszoną niedawno długofalową strategią spółki (pisaliśmy o tym TUTAJ), w której ważną rolę mają odgrywać ekologia, recykling i innowacyjność. Rozwój produktów, usług i procesów ma odpowiadać wyzwaniom związanym ze zmianami klimatu, a także zrównoważonemu podejściu do rozwoju firmy.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA:

Aluminium to surowiec przyszłości, który zmienia kształt współczesnego budownictwa. Pozwala na uzyskanie spektakularnych form przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych parametrów technicznych. Wdrożyliśmy w firmie działania, dzięki którym udało nam się sześciokrotnie obniżyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery przy produkcji aluminium pierwotnego (względem średniej emisji przedsiębiorstw na świecie). Idąc tym tropem – do 2025 roku obniżymy emisję dwutlenku węgla o 15%. Naszą ambicją jest podążanie w kierunku neutralności klimatycznej do 2050 roku. W związku z tym, poza głównymi obszarami naszej działalności biznesowej, tematami, jakie będziemy poruszać w najbliższych latach, będą zrównoważony rozwój budownictwa oraz jego wpływ na środowisko, społeczeństwo oraz biznes.

TweetLinkedInFacebook

Tagi

AluprofGrupa Kętykampania telewizyjnanowe logorebrandingroletysystemy aluminiowe

Zobacz również

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.

Facebook

Forum Branżowe

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami w branży stolarki, fasad, bram i osłon?
Zapisz się do naszego newslettera!

Subskrybuj
Prenumerata
  • W najnowszym wydaniu
  • W kolejnym numerze
  • Prezentacja gazety
  • Prenumerata
  • Reklama
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
    • MultiPublikacje
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Podcasty
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
    • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
© Forum Branżowe 2025 | Polityka prywatności

Podaj adres e-mail na który prześlemy link potwierdzający Twój głos.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie polityki prywatności.

Akceptuję