• Kontakt
  • Dotacje na okna
  • Prenumerata
  • Logowanie
Forum Branżowe
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
    • MultiPublikacje
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Podcasty
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
    • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
Forum Branżowe portal branży stolarki > Wydarzenia > Aluprof zmienia wizerunek!

Aluprof zmienia wizerunek!

Autor: PG |Data publikacji: 2021-04-19

Firma Aluprof po 15 latach funkcjonowania marki w obecnym formacie postanowiła przeprowadzić rebranding. Systemodawca zaprezentował właśnie nowy znak graficzny, który będzie można od dziś zobaczyć w spotach telewizyjnych emitowanych w ramach szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Pokazujemy je jako pierwsi.

Dopełnieniem nowego znaku graficznego jest hasło „Let’s build a better future”. Nawiązuje też do niego tegoroczna kampania promocyjna marki o nazwie Future Builders. Więcej na temat zaplanowanych w jej ramach działań Aluprof zdradzi już wkrótce.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA:

Logotyp wyraża naszą innowacyjność, doświadczenie i troskę o środowisko. Wierzę, że wszystkim nam wspólnie uda się zbudować lepszą przyszłość – dla planety, branży i dla nas samych.

Rebranding zbiega się z ogłoszoną niedawno długofalową strategią spółki (pisaliśmy o tym TUTAJ), w której ważną rolę mają odgrywać ekologia, recykling i innowacyjność. Rozwój produktów, usług i procesów ma odpowiadać wyzwaniom związanym ze zmianami klimatu, a także zrównoważonemu podejściu do rozwoju firmy.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA:

Aluminium to surowiec przyszłości, który zmienia kształt współczesnego budownictwa. Pozwala na uzyskanie spektakularnych form przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych parametrów technicznych. Wdrożyliśmy w firmie działania, dzięki którym udało nam się sześciokrotnie obniżyć emisję dwutlenku węgla do atmosfery przy produkcji aluminium pierwotnego (względem średniej emisji przedsiębiorstw na świecie). Idąc tym tropem – do 2025 roku obniżymy emisję dwutlenku węgla o 15%. Naszą ambicją jest podążanie w kierunku neutralności klimatycznej do 2050 roku. W związku z tym, poza głównymi obszarami naszej działalności biznesowej, tematami, jakie będziemy poruszać w najbliższych latach, będą zrównoważony rozwój budownictwa oraz jego wpływ na środowisko, społeczeństwo oraz biznes.

TweetLinkedInFacebook

Tagi

AluprofGrupa Kętykampania telewizyjnanowe logorebrandingroletysystemy aluminiowe

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.

Facebook

Forum Branżowe

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami w branży stolarki, fasad, bram i osłon? Zapisz się do naszego newslettera!

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Centrum Informacji Branżowej Sp. z o.o., ul. Turmoncka 22/110, 03-254 Warszawa. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: news@forumbranzowe.com. Szersze informacje, jak przetwarzamy dane osobowe opisane są w polityce prywatności oraz na stronie polityki prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (albo katalog na spam) i potwierdź swoją subskrypcję.

Prenumerata
  • W najnowszym wydaniu
  • W kolejnym numerze
  • Prezentacja gazety
  • Prenumerata
  • Reklama
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
    • MultiPublikacje
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Podcasty
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
    • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
© Forum Branżowe 2025 | Polityka prywatności

Podaj adres e-mail na który prześlemy link potwierdzający Twój głos.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie polityki prywatności.

Akceptuję